شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16327
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 25 اسفند 1400 - 18:42 | 483 بازدید | ارسال توسط :

پروژه پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در منطقه ۲۰ اجرا می شود  

🔻جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پروژه شاخص پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور مدیران سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری تهران و شهردار منطقه ۲۰ برگزار شد. 🔺به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: پروژه بزرگ […]

پروژه پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در منطقه ۲۰ اجرا می شود   

🔻جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پروژه شاخص پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور مدیران سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری تهران و شهردار منطقه ۲۰ برگزار شد.

🔺به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: پروژه بزرگ مجموعه پارکینگ طبقاتی و تجاری ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به عنوان یکی از پروژه های شاخص سرمایه گذاری این منطقه در سال ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد.

🔺ناظم رضوی با بیان اینکه احداث پاکینگ طبقاتی و عمومی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری تهران و شورای اسلامی شهر است، افزود: این پروژه در زمینی با مساحت بیش از ۲۶ هزار مترمربع در ۶ طبقه شامل دو طبقه تجاری و ۴ طبقه پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بالغ بر ۵ هزار خودرو در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) احداث می شود.

🔺او با اشاره به اینکه با انجام این پروژه بخش عمده ای از نیاز مسافران و زائران این حرم شریف مرتفع می شود، اظهار داشت: کارگزار اصلی این پروژه سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران است و شهرداری منطقه ۲۰ پس از انجام مراحل اولیه و الزامات قانونی برای جذب سرمایه گذار اقدام خواهد کرد.

🔺این گزارش حاکی است این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و هیئت همراه ، شهردار و مدیران ارشد منطقه برگزار شد.

 

#روابط_عمومی_شهرداری_منطقه٢٠

#تهران_کلان_شهر_الگوی_جهان_اسلام

#تهران_١۴٠٠

#ری_١۴٠٠

@Ghebleyetehran

https://www.instagram.com/shahrdari.20/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.