شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15603
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 04 بهمن 1400 - 11:49 | 485 بازدید | ارسال توسط :

وزیر راه وشهرسازی راهی جمهوری آذربایجان شد

وزیر راه و شهرسازی به‌منظور پیگیری و تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری ایران و جمهوری آذربایجان از قلمرو یکدیگر، صبح امروز (دوشنبه) به این کشور سفر کرد. «رستم قاسمی» به منظور ایجاد مذاکرات دوجانبه با مقام‌های جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت و پیگیری پروژه‌های زیرساختی […]

وزیر راه وشهرسازی راهی جمهوری آذربایجان شد

وزیر راه و شهرسازی به‌منظور پیگیری و تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری ایران و جمهوری آذربایجان از قلمرو یکدیگر، صبح امروز (دوشنبه) به این کشور سفر کرد.

«رستم قاسمی» به منظور ایجاد مذاکرات دوجانبه با مقام‌های جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت و پیگیری پروژه‌های زیرساختی مشترک دو کشور، امروز به این کشور سفر کرد که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا،‌ مقرر شده در این سفر ضمن دیدار با «الهام علی‌اف» رییس جمهوری آذربایجان، ‌«شاهین مصطفی‌یف» معاون نخست وزیر و «رشاد بنی‌یف» ‌وزیر حمل و نقل و توسعه دیجیتال،‌ پیرامون پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری دو کشور از قلمرو یکدیگر مذاکراتی انجام شود.

همچنین بازدید از پروژه بارانداز ریلی آستارا- آستارا، ‌بازدید از پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و بازدید از مسیرهای ترانزیتی مورد نظر، از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به این کشور است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.