شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25496
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 02 خرداد 1402 - 19:47 | 59 بازدید | ارسال توسط :

هوش سبز” رویکردى نوین براى مدیریت منابع در نظام مدیریت شهرى

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اتخاذ رویکردی متمایز و نوین برای خروج از چالش‌های اقتصادی و محیط زیستی شهر تهران خبر داد. “حلیا سادات حسینی” در گفت و گو با خبرنگار شهر اظهارکرد: مدیریت شهری تهران با دو دغدغه اصلی به استقبال سال ١۴٠٢ آمد؛ از یکسو مدیریت هزینه به منظور […]

هوش سبز” رویکردى نوین براى مدیریت منابع در نظام مدیریت شهرى

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اتخاذ رویکردی متمایز و نوین برای خروج از چالش‌های اقتصادی و محیط زیستی شهر تهران خبر داد.

“حلیا سادات حسینی” در گفت و گو با خبرنگار شهر اظهارکرد: مدیریت شهری تهران با دو دغدغه اصلی به استقبال سال ١۴٠٢ آمد؛ از یکسو مدیریت هزینه به منظور توسعه و گسترش رفاه شهروندان و از سوی دیگر آلودگی های محیط زیستی است که اغلب به دلایل تغییر در سبک زندگی در قرن جدید، تغییرات اقلیمی و… در زندگی مردم حس می شد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه هوش سبز به عنوان رویکرد مدیریتی نوین برای خروج از چالش اقتصادی و محیط زیستی شهر تهران مورد تاکید است، گفت: فصل مشترک اقتصاد و محیط زیست “منابع” است و این سبک نوین مدیریتی متمرکز بر مدیریت فصل مشترک اقتصاد و محیط زیست است. در اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار باور داریم آلودگی های محیط زیستی شهری (انتشار آلاینده های هوا، پسماند و پساب) متاثر از مصرف منابع است.

حسینی ادامه داد: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار، برای دستیابی و تعمیق چنین رویکردی شعار ” اقتصاد نظام مدیریت شهری ما همان محیط زیست ماست” برای سال ١۴٠٢ برگزیده که معنای این شعار در عمل تمرکز بر کاهش هزینه های خدمات شهری به واسطه مصرف بهینه منابع، توانمندسازی مدیران و کارشناسان نظام شهری با رویکرد همگرایی اقتصاد و محیط زیست، توجه به فن آوری در مواجه علمی با مسائل و توسعه نظام ارزیابی عملکرد مدیران و کارشناسان مبتنی بر مصرف بهینه منابع است.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: بر این باوریم محیط زیست می تواند صورت مساله نباشد بلکه محرک فعالیت های شهری و عامل ثروت آفرینی و آرامش نظام مدیریت شهری باشد./ منبع شهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.