شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13030
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 17:34 | 545 بازدید | ارسال توسط :

نشست شهردار منطقه یک با معتمدین و کسبه بازار تجریش برگزار شد

نشست صمیمانه سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با هدف گفتگو با معتمدین و کسبه تجریش پیرامون طرح ساماندهی میدان تجریش، خیابان شهرداری، پیرامون آستان امامزاده صالح (ع) و بازار تجریش برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی در نشست صمیمانه با معتمدین و کسبه بازار تجریش اظهار داشت: هدف […]

نشست شهردار منطقه یک با معتمدین و کسبه بازار تجریش برگزار شد

نشست صمیمانه سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با هدف گفتگو با معتمدین و کسبه تجریش پیرامون طرح ساماندهی میدان تجریش، خیابان شهرداری، پیرامون آستان امامزاده صالح (ع) و بازار تجریش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی در نشست صمیمانه با معتمدین و کسبه بازار تجریش اظهار داشت: هدف از طرح های توسعه ای در حال اجرا در میدان تجریش، محیط پیرامونی امامزاده صالح (ع) و بازار تجریش و خیابان های شهرداری و حمید، فراهم نمودن بستر مناسب برای حیات عمومی شهروندان و گردشگران، مدیریت آلودگی های زیست محیطی، ساماندهی ترافیک سنگین و همچنین تدبیر آسیب های اجتماعی موجود در محدوده از قبیل تجمع بساط گستری، سدمعبر و حضور معتادین متجاهر است. طرحی که بیش از دو دهه در دستور کار شهرداری تهران بوده و هم اکنون به کمک مشاورین خبره و مطرح کشور و کمک و همراهی شورایاران و کسبه دلسوز به مراحل اجرا و بهره برداری نزدیک می شود.

موسوی بازار تجریش را قلب اقتصادی شمال تهران خواند و گفت: بازار تجریش و کسبه با سابقه آن در رویدادها و حوادث مختلف شهری حضوری موثر و فعال داشته اند و امروز نیز مدیریت شهری خود را از کمک فکری و مشارکت آنان بی نیاز نمی داند.

وی با اشاره ه به طرح های در حال اجرا در محدوده تجریش افزود: احداث خیابان کامل در خیابان شهرداری با رویکرد انسان محوری و با هدف تقویت مسیر پیاده و دوچرخه، تعریض خیابان حمید در شمال بیمارستان شهدای تجریش به عنوان مسیر جایگزین سواره، تغییر وضعیت پایانه تجریش و انتقال ایستگاه های اتوبوس واقع در آن در خیابان های اطراف بدون ایجاد وقفه در خدمات رسانی به شهروندان، ایجاد میدانگاه صالحیه از پروژه هایی است که همگی در جهت ارتقای زیست پذیری شهر و در خدمت تقویت فضاهای عمومی مفید و قابل استفاده برای اهالی و گردشگران خواهد بود.

گفتنی است کسبه و معتمدین تجریش نیز در این نشست دیدگاه ها، دغدغه ها و پیشنهادات خود در راستای اجرای بهینه طرح های توسعه ای در حال اجرا در محله خود را با شهردار منطقه یک مطرح کردند.

#شهرداری_منطقه_یک
#شمیران_نگین_تهران
#منماسکمیزنم
#تهران_۱۴۰۰
@TEHRANmunicipality01

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.