شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15563
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1400 - 17:28 | 646 بازدید | ارسال توسط :

نامه سرگشاده مالباختگان کرمان‌خودرو به شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی

شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی؛ با سلام؛ آیا می‌دانید که دبیر کل و سخنگوی حزب شما جناب آقای «حسین مرعشی» حدود چهار سال است که همۀ دارایی و هستی نزدیک به دوهزار نفر از مردم مظلوم و بی‌پناه این کشور را به نام ثبت‌نام خودرو خورده است و بُرده است؟ و شرکت تحت مدیریت ایشان […]

نامه سرگشاده مالباختگان کرمان‌خودرو به شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی
شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی؛
با سلام؛
آیا می‌دانید که دبیر کل و سخنگوی حزب شما جناب آقای «حسین مرعشی» حدود چهار سال است که همۀ دارایی و هستی نزدیک به دوهزار نفر از مردم مظلوم و بی‌پناه این کشور را به نام ثبت‌نام خودرو خورده است و بُرده است؟ و شرکت تحت مدیریت ایشان (کرمان‌خودرو) با نام پوششی کارمانیا، نه اموال این مردم را به‌روزرسانی (بر مبنای کالای خریداری شده) می‌کند و پس می‌دهد، و نه اتومبیل فروخته شده را تحویل می‌دهد؟
آیا می‌دانید که تا کنون تقریباً نیمی از این جمعیت مالباخته از روی استیصال و درماندگی و خستگی از به نتیجه نرسیدن شکایت‌های خود به مراجع قانونی، با دریافت حدود ۵٠٪‏ از کل طلبِ خود مجبور به دادن رضایت شده‌اند؟
شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، اگر از این غارت چهار ساله توسط دبیر کل و سخنگوی خود (آقای حسین مرعشی) با خبر است و با وی شریک، و دست در یک کاسه دارند که وای بر این حزب، و وای بر شورای آن. و اگر از این غارت و کلاهبرداری بی‌شرمانه توسط شرکت کرمان‌خودرو بی‌خبر است، اکنون مطلع گردند و به نصحیتِ پیشوا و مقتدا و دبیر کل خود پردازند و به او انذار دهند که از خدا بترسد و چشم از اموال این مردم برگیرد و در اسرع وقت مالشان را به ایشان بازگرداند.
✅ اسامی امضاءکنندگان نامه محفوظ است.
🔸رونوشت:
١- سید محمد خاتمی
٢- حسن روحانی
٣- سید حسن خمینی
۴- بهزاد نبوی
۵- آذر منصوری
۶- عمادالدین باقی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.