شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25711
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 08 خرداد 1402 - 10:07 | 106 بازدید | ارسال توسط :
با اجرای برنامه های فرهنگی و گذر رضوی در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها ؛

میدان خراسان در باب الرضای تهران میزبان عاشقان امام هشتم می شود

📢 مراسم میلاد حضرت امام رضا (ع) با عنوان “اجتماع بزرگ امام رضایی ها” با برپایی استیج و گذر رضوی و اجرای برنامه های متنوع در منطقه ۱۵ برگزار و میدان خراسان در باب الرضای تهران میزبان عاشقان امام هشتم می شود. ✍️✍️ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اعلام خبر […]

میدان خراسان در باب الرضای تهران میزبان عاشقان امام هشتم می شود

📢 مراسم میلاد حضرت امام رضا (ع) با عنوان “اجتماع بزرگ امام رضایی ها” با برپایی استیج و گذر رضوی و اجرای برنامه های متنوع در منطقه ۱۵ برگزار و میدان خراسان در باب الرضای تهران میزبان عاشقان امام هشتم می شود.

✍️✍️ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اعلام خبر فوق افزود: رویداد میدانی با محوریت شاد و با هدف ترویج فرهنگ ملی -مذهبی، هویت بخشی محله ای و سبک زندگی از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۸ خرداد به مناسبت ولادت امام رضا(ع) با برپایی گذر رضوی به همت جبهه فرهنگی_مردمی انقلاب و با مشارکت کانون های محلات و گروههای جهادی و بسیجیان و معاونت فرهنگی و اجتماعی آغاز می شود.

🔹 او در ادامه افزود: در این گذر غرفه های متنوع فرهنگی، آموزشی، تفریحی، کودک، مشاوره حقوقی، چایخانه حضرت رضا (ع)، مشاوره های مذهبی ویژه بانوان و آقایان، مسابقات ورزشی و پرتاب دارت، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اجرای تن پوش های عروسکی، نقاشی، اهدای پیکسل، توزیع اقلام آموزشی و فرهنگی، گریم کودک در قالب غرفه هایی با عناوین رواق های حرم مطهر، مثل دارالسلام، دارالذکر، دارالزهد، دارالرحمه، دارالسرور و … برپا می شود.

🔹به گفته وی در ادامه مراسم استیج بزرگی از ساعت ۲۰ با اجرای برنامه های گروههای سرود با حضور مداحان و ذاکرین جوان خوشنام، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط خادمین آستان قدس رضوی، مراسم نورافشانی و قرعه کشی ۴۰ سفر به مشهد مقدس برگزار خواهد شد و برای انجام این برنامه ها از حضور سخنوران و مداحان نیز دعوت شده است.

🔹 شیری ادامه داد: در این برنامه قرائت قرآن کریم توسط حامد شاکرنژاد، سخنرانی حجت الاسلام مرادی و مداحی عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر، محسن عراقی، محمد فصولی، امین قدیم، سید محمدرضا نوشه ور اجرا خواهد شد.

🔹 او در پایان اظهار امیدواری کرد: نگاه ما براین است تا در سایه مدیریت مشارکتی؛ زمینه حضور مردم را به مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی فراهم کرده و بتوانیم اتفاقات خوبی را برای شهروندان تهرانی رقم بزنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.