شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13033
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 17:39 | 599 بازدید | ارسال توسط :

منطقه۸ در پویش سه شنبه های بدون خودرو

🔻شهردار #منطقه۸ در بازدیدهای هفتگی در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو، نیازها و مشکلات محله های ناحیه۲، منطقه را رصد کرد. 📝به گزارش روابط عمومی شهرداری #منطقه۸ «مسعود رنجبریان» شهردار #منطقه۸ در سه شنبه بدون خودرو این هفته در مسیر خیابان جانبازان و خیابان مدنی ضمن رکاب زنی با دوچرخه از پروژه های […]

منطقه۸ در پویش سه شنبه های بدون خودرو

🔻شهردار #منطقه۸ در بازدیدهای هفتگی در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو، نیازها و مشکلات محله های ناحیه۲، منطقه را رصد کرد.

📝به گزارش روابط عمومی شهرداری #منطقه۸ «مسعود رنجبریان» شهردار #منطقه۸ در سه شنبه بدون خودرو این هفته در مسیر خیابان جانبازان و خیابان مدنی ضمن رکاب زنی با دوچرخه از پروژه های کوچک مقیاس ناحیه ۲ بازدید کرد.

🔻او در خصوص پروژه های کوچک مقیاس گفت: «اجرای این پروژه ها مربوط به مقطع زمانی خاصی نیست و هر زمان که شهروندان احساس نیاز در خصوص اجرای پروژه های توسعه محله داشته باشند شهرداری آمادگی کارشناسی و اجرای این پروژه ها را دارد.»

🔻رنجبریان ادامه داد:«یکی از مهم ترین پروژه های مربوط به جمع آوری نهر ‌ و جوی های قدیمی و اجرای کانیو است که خوشبختانه با جدیت تمام در معابر مختلف در حال انجام است.»

📎رنجبریان افزود: « تمام تمرکز خود را بر روی پروژه های توسعه محله گذاشته ایم تا شهروندان با تغییرات کوچک شاهد نتایج اثر بخش باشند.»

#روابط_عمومی_شهرداری_منطقه۸
#تهران_شهری_برای_همه

@saamentehran
instagram.com/saamentehran

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.