شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21137
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401 - 17:37 | 115 بازدید | ارسال توسط :

مشمولین مشکین دشت در قالب قرارگاه اجتماعی بیمه می شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز گفت:در قالب قرارگاه اجتماعی خدمات بیمه های اجتماعی باید به مشمولان معرفی شود تا علاوه بر تامین آتیه بتوانند از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه استفاده کنند.

مشمولین مشکین دشت در قالب قرارگاه اجتماعی بیمه می شوند

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز؛ عصر امروز دوشنبه ( ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ )جلسه قرارگاه اجتماعی مشکین دشت با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز ،بخشدار و اعضای شورای شهر مشکین دشت، مدیریت کارگزاری فردیس در ساختمان شورای شهر مشکین دشت برگزار شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز در حاشیه این نشست، با اشاره به تکالیف قرارگاه اجتماعی اظهار کرد : قراراگاه اجتماعی هفت وظیفه اصلی برای رفع مشکلات خانوار ها مشخص کرده که ، یکی از آن ها بهداشت، درمان و بیمه های اجتماعی است.

بشیری افزود : اگر فردی در زمان خودش از مزایای بیمه های اجتماعی برخوردار بود در زمان پیری و ناتوانی ویا فوت سرپرست خانوار درگیر فقر و معضلات اجتماعی نمی شد. وی ادامه داد: بخشی از این معضلاتی که میراث گذشته است به علت نداشتن تامین اجتماعی است و ما باید تلاش کنیم علاوه بر حل معضلات کنونی، ارثیه شومی برای آیندگان باقی نگذاریم .

وی همچنین اذعان کرد : در قالب قرارگاه اجتماعی خدمات بیمه های اجتماعی باید به مشمولان معرفی شود تا علاوه بر تامین آتیه بتوانند از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه استفاده کنند.

مدیر صندوق در پایان صحبت های خود گفت: جهت تسهیل در برخورداری مشمولین بخش مشکین دشت، کارگزاری فردیس آمادگی دارد تا در صورت اختصاص دفتر مستقل در بخش مشکین دشت مسقر شود.

در ادامه اماقلی بخشدار مشکین دشت تصریح کرد : بخشداری و شورای شهر با تمام توان در کنار صندوق خواهند بود تا خدمات بیمه های اجتماعی در سرتاسر بخش مشکین دشت اطلاع رسانی شود.

امامقلی افزود : آنچه در دستورالعمل قرارگاه اجتماعی تدوین شده این شهرستان داری هشت محله کم برخوردار است که مشکین دشت یکی از این مناطق است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.