شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13376
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 14 مرداد 1400 - 0:24 | 514 بازدید | ارسال توسط :

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در رویداد هفته هوش مصنوعی

🔹هم‌زمان با رویداد هفته هوش مصنوعی، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حضور در بخش «شناسایی شرکت‌های توانمند در حوزه هوش مصنوعی» که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، نیازهای فناورانه خود را در حوزه هوش مصنوعی اعلام و معرفی کرد. 🔹همراه اول با پنج عنوان نیاز در حوزه هوش مصنوعی شامل چت […]

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در رویداد هفته هوش مصنوعی

🔹هم‌زمان با رویداد هفته هوش مصنوعی، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حضور در بخش «شناسایی شرکت‌های توانمند در حوزه هوش مصنوعی» که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، نیازهای فناورانه خود را در حوزه هوش مصنوعی اعلام و معرفی کرد.

🔹همراه اول با پنج عنوان نیاز در حوزه هوش مصنوعی شامل چت بات صوتی فارسی، چت بات متنی برای مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی و نگهداری هوشمند شبکه سلولی، تشخیص و جلوگیری از ریزش مشتری در اپراتور و تشخیص ناهنجاری‌ها در اپراتور تلفن‌همراه در این رویداد شرکت کرد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال این حوزه را مورد شناسایی قرار داد.

🔹در این رویداد محمدعلی اخایی، سرپرست معاونت دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن‌همراه به معرفی این مرکز و ارائه نیازهای اپراتور و اولویت‌های حوزه هوش مصنوعی آن پرداخت.
http://mci.ir/-JML14M
@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.