شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25855
  پرینتخانه » دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 11 خرداد 1402 - 20:34 | 260 بازدید | ارسال توسط :

مراسم یادبود مرحوم استاد دانشمند دکتر سید عبدالعلی قوام برگزار می شود

مراسم یادبود مرحوم استاد دانشمند دکتر سید عبدالعلی قوام فردا روز جمعه ساعت ۲۰ الی ۲۱/۳۰ شب در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود لذا از همه دوستان عزیز هم رشته ای و هم دانشگاهی در کل کشور خواهشمند هستم در صورت امکان در این مراسم شرکت کنند. نکته دیگر اینکه مرحوم استاد دکتر […]

مراسم یادبود مرحوم استاد دانشمند دکتر سید عبدالعلی قوام برگزار می شود

مراسم یادبود مرحوم استاد دانشمند دکتر سید عبدالعلی قوام فردا روز جمعه ساعت ۲۰ الی ۲۱/۳۰ شب در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود لذا از همه دوستان عزیز هم رشته ای و هم دانشگاهی در کل کشور خواهشمند هستم در صورت امکان در این مراسم شرکت کنند.

نکته دیگر اینکه مرحوم استاد دکتر قوام بیش از چهل سال خدمت درخشان و شایسته به جامعه دانشگاهی رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل داشتند. اگر عزیزان دانشجو همین الان از اساتید فعلی خود درباره استاد قوام سوال کنند می گویند که بیش از ۳۰ سال یا ۲۰ سال پیش شاگرد این استاد برجسته بودند و به خود می بالند که چنین استادی ما را پرورش و تربیت کرد تا بتوانیم زمانی خود استاد دانشگاه بشویم.

همچنین ایشان آثار پژوهشی فراوان مانند مقالات پژوهشی و کتاب های فراوانی داشتند که به عنوان مرجع اصلی کنکورهای ارشد و دکتری و آزمون جامع بوده است. چنین استادی که توانسته است پرچم رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل را در ایران بالا برده مورد ستایش و ستودن | است بنابراین از شاگردان سابق و کنونی آن استاد فقید و گرانمایه انتظار می رود با حضور پر شکوه و ادای احترام به مقام شامخ استاد عزیزمون بجا بیاورند . حضور گسترده عزیزان موجب تسلی خاطر به خانواده محترم استاد عزیزمان خواهد شد.

نشر حداکثری جهت اطلاع عزیزان

بازگشت همه بسوی اوست

سعدیا مرد نکونام فیرد هرگز مرده آن است که نامش به نکویی نبرند.

با نهایت تالم و تاثر شدید و با قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت بزرگ خاندان قوام

پرفور دکتر سید عبدالعلی قوام

را به اطلاع کلیه دوستان و آشنایان و بستگان محترم می رساند

مراسم تشییع مرحوم در تاریخ ۱۲۰۲/۲/۱۰ ساعت ۱۰ در بهشت زهرا در قطعه ۱۱۱ ردیف ۱۵۸ شماره ۴۳ برگزار می گردد. مراسم یادبود ایشان در ۱۴۰۳/۳/۱۲ در ساعت ۲۰ الی ۲۱:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می گردد. از طرف خانوادههای قوام شریف زاده علی میرزایی اعتمادفر ، غروی، حاجی فتحعلی و پور سعید

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.