شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 12817
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 01 تیر 1400 - 14:39 | 659 بازدید | ارسال توسط :

قیمت سونامی گونه مسکن قدرت خرید مردم را نادر کرده است

نایب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران اعلام کرد: قیمت مسکن به قدری نامتعارف و سونامی گونه بوده که قدرت خرید مردم نادر شده است. به گزارش خبرنگار ما، دکتر حسام عقبایی اظهار کرد: از ابتدای انتخابات تا اواخر تابستان بازار مسکن بهتر می شود اما اینکه بگوییم کاملا از رکود طی سه […]

قیمت سونامی گونه مسکن قدرت خرید مردم را نادر کرده است

نایب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران اعلام کرد: قیمت مسکن به قدری نامتعارف و سونامی گونه بوده که قدرت خرید مردم نادر شده است.
به گزارش خبرنگار ما، دکتر حسام عقبایی اظهار کرد: از ابتدای انتخابات تا اواخر تابستان بازار مسکن بهتر می شود اما اینکه بگوییم کاملا از رکود طی سه ماه خارج می شویم اینگونه نخواهد بود.
او ادامه داد: مسکن بازاری مقاوم است و وارد شدن مسکن به رکود حداقل بین شش تا ۱۲ماه زمان می‌برد. خروج از این رکود نیز ممکن است در یک ماه یا حتی یک فصل هم اتفاق نیافتد.
نایب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران با اشاره به اینکه تابستان بهترین فصل برای عبور از رکود در سال نسبت به مابقی فصل ها است، خاطرنشان کرد: به دلیل اتمام انتخابات در اولیل فصل تابستان تا اواخر این فصل مسیر عبور خروج از رکود با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت و بازار مسکن بهتر خواهد شد.
عقبایی اضافه کرد: البته منظور، افزایش قیمت ها نیست بلکه افزایش معاملات مسکن است هر چند افزایش معاملات باعث افزایش قیمت نیز می شود.
او افزود: این خروج از رکود که اشاره کردم در فصل تابستان با شیب ملایم اتفاق می افتد اما افزایش قیمت نخواهیم داشت چرا که مسکن به صورت غیر متعارف در یک سال گذشته افزایش داشته است. خروج از رکود در زمستان و پاییز تا سال جدید بیشتر خواهد شد.
نایب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران در پایان تاکید کرد: منتظر سیاست های دولت جدید هستیم تا بتوانیم پیش بینی های لازم هم از لحاظ قیمت و هم میزان معاملات داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.