شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13790
  پرینتخانه » خبر ویژه, فرهنگی تاریخ انتشار : 20 شهریور 1400 - 11:13 | 571 بازدید | ارسال توسط :

فیلم کوتاه “مِتٌد” جلوی دوربین خواهد رفت

با اتمام مرحله پیش تولید، فیلم کوتاه “مِتُد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی و تهیه کنندگی محمدرضا یکانی، به زودی، در کلانشهر تهران جلوی دوربین خواهد رفت. به گزارش روابط عمومی اثر، با اتمام دورخوانی ها و پایان مرحله تست گریم و لباس، پیش تولید فیلم کوتاه “مِتٌد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی […]

فیلم کوتاه “مِتٌد” جلوی دوربین خواهد رفت

با اتمام مرحله پیش تولید، فیلم کوتاه “مِتُد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی و تهیه کنندگی محمدرضا یکانی، به زودی، در کلانشهر تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی اثر، با اتمام دورخوانی ها و پایان مرحله تست گریم و لباس، پیش تولید فیلم کوتاه “مِتٌد” به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سُلگی خاتمه یافت و این اثر، به زودی، به تهیه کنندگی محمدرضا یکانی در کلانشهر تهران جلوی دوربین خواهد رفت.
فاناز سلوکی، شیوا جمشیدی، مسعود شهری و ابوذر گلمحمدی، بازیگرانی هستند که در جدیدترین محصول سینمایی موسسه فیلمسازی یکان تصویر تهران به ایفای نقش خواهند پرداخت.
خلاصه داستان به شرح زیر است:
همسر یک مرد بدهکار موافقت می کند با بهترین دوست خودش، ملاقاتی ترتیب بدهد تا شاید بتواند بدهی های شوهرش را از این طریق جبران کند اما اوضاع، آنطور که باید پیش نمی رود و … .
دیگر عوامل اثر، عبارتند از:
مجری طرح: موسسه یکان تصویر تهران، مدیر تولید: رایحه تیموری، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: روژین تیزهوش، دستیار دو کارگردان: ابوذر گلمحمدی، منشی صحنه: سیده شیما قریشی، دستیار تولید و تدارکات: مهدی حسینی، مدیر فیلمبرداری: احمد صانعی، دستیار فیلمبردار: رامین تیموری، صدابردار: یوسف طرهانی، طراح و مجری گریم: گاتا جباری، طراح صحنه و لباس: محمد یارمحمدی، دستیار صحنه و لباس: سیده مهسا جمالی، عکاس: مریم میرزایی، فیلمبردار پشت صحنه: مرتضی علیزاده و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: فرزاد جمشیددانایی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.