شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25717
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 08 خرداد 1402 - 10:13 | 58 بازدید | ارسال توسط :

فیلم کوتاه “شب آخر” نقد می شود

جلسه ی نقد و بررسی فیلم کوتاه “شب آخر” به نویسندگی و کارگردانی نادر همتی با حضور جمعی از اساتید، منتقدان سینما و تلویزیون برگزار شد. نشست تخصصی فیلم کوتاه “شب آخر” با حضور عوامل فیلم، مدیر موسسه ی دارالفنون، جناب آقای تدین، منتقدان سینما آقایان محمدرضا پیلارم، سعید محبی و خانم مریم حسینی در […]

فیلم کوتاه “شب آخر” نقد می شود

جلسه ی نقد و بررسی فیلم کوتاه “شب آخر” به نویسندگی و کارگردانی نادر همتی با حضور جمعی از اساتید، منتقدان سینما و تلویزیون برگزار شد.

نشست تخصصی فیلم کوتاه “شب آخر” با حضور عوامل فیلم، مدیر موسسه ی دارالفنون، جناب آقای تدین، منتقدان سینما آقایان محمدرضا پیلارم، سعید محبی و خانم مریم حسینی در روز شنبه ۶خرداد ماه ۱۴۰۲ در موسسه فرهنگی و هنری دارالفنون برگزار شد.

در این نشست که با استقبال قابل‌توجه علاقه‌مندان روبرو شد پس از اکران فیلم نسبت به بحث و تبادل‌نظر در خصوص فیلم «شب آخر» پرداخته شد.

در این نشست آقای پیلارم، فیلمبردار با سابقه ی سینما، از تلاش آقای همتی در راستای فیلمسازی تقدیر کردند و به ایراد سخن پرداختند. سپس آقای محبی، نویسنده و منتقد سینما و تئاتر، قاب بندی ها و دکوپاژ فیلم را تحسین کردند. ایشان در مورد تدوین و فیلمنامه انتقاداتی مطرح نمودندو در نهایت، ساختار فیلم را خوب دانستند.

همچنین در پایان جلسه، از عوامل تولید این فیلم، به رسم یادبود، با هدایایی، تقدیر بعمل آمد.

نویسنده : علیرضا نیاکان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.