شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14229
  پرینتخانه » بین الملل, خبر ویژه تاریخ انتشار : 13 مهر 1400 - 10:53 | 553 بازدید | ارسال توسط :

فضای باز حوزه اقتصاد چین، خلاقیت مردم را به دنبال دارد

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به فضای باز حوزه اقتصاد در چین، اظهار کرد: همین امر باعث خلاقیت و تلاش مردم شده است. در وهله اول حمایت دولت و پس از آن مدیریت بانک مرکزی تاثیر بسزایی در این مهم داشته و دارد. حسین محمودی اصل به حوزه کارآفرینی در چین اشاره کرد و گفت: […]

فضای باز حوزه اقتصاد چین، خلاقیت مردم را به دنبال دارد

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به فضای باز حوزه اقتصاد در چین، اظهار کرد: همین امر باعث خلاقیت و تلاش مردم شده است. در وهله اول حمایت دولت و پس از آن مدیریت بانک مرکزی تاثیر بسزایی در این مهم داشته و دارد.
حسین محمودی اصل به حوزه کارآفرینی در چین اشاره کرد و گفت: جایگاه و فضای کارآفرینی ایجاد شده و رتبه بندی کسب و کار چین از کشورهای در حال توسعه بهتر و بالاتر است.
به گفته او؛ سخت کوشی مردم و ورودشان به بازارهای مختلف و همچنین بازاریابی مناسب برای تولید محصولاتشان، باعث شده تا رشد اقتصادی سالانه بالای ۶ درصد را تجربه کنند.
این کارآفرین با بیان اینکه اقتدار حاکمیتی برای سر و سامان دادن و ایجاد نظم این حجم از جمعیت بسیار مهم است، عنوان کرد: حاکمیت چین آزادی فعالیت در حوزه های اقتصادی را لحاظ کرده است و دولت نیز با برگزاری بازارهای مختلف مردم را حمایت می کند.
محمودی اصل با اشاره به رویکرد چین برای غلبه بر کرونا، عنوان کرد: اقتدار حاکمیت، برخورد های شدید و قرنطینه های خانگی در این کشور باعث کنترل و غلبه برکرونا شد اما برگزاری اعتراضات ضد قرنطینه کرونایی در کشورهای اروپایی، مانع نجات آنها از این ویروس شد.
محمودی اصل با تاکید بر اینکه برخی کشورها به دلیل بافت جمعیتی، رویکرد های سیاسی و اجتماعی در پذیرش سختگیری متفاوت هستند، خاطرنشان کرد: چین به دلیل سختگیری، گسترش مراکز قرنطینگی، نگهداری از بیماران، تهیه سریع واکسن و تزریق به موقع، توانست سریعتر از کشورهای دیگر بر ویروس کرونا غلبه کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.