شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25185
  پرینتخانه » استانها, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1402 - 17:13 | 55 بازدید | ارسال توسط :
رئیس اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد:

ضرورت تزریق بودجه دولتی برای حمایت از حضور پر رنگ شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های کشورهای همسایه

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: برای حضور پر رنگ‌تر شرکت های تولیدی و صنعتی داخلی از جمله البرز در رویدادهای خارجی مانند نمایشگاه‌های بین‌المللی همسایگان کشورمان و عرضه محصولات ایرانی به تزریق بودجه دولتی نیاز است. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، پرهام رضایی پیش از ظهر روز یکشنبه در نود و هفتمین نشست […]

ضرورت تزریق بودجه دولتی برای حمایت از حضور پر رنگ شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های کشورهای همسایه

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: برای حضور پر رنگ‌تر شرکت های تولیدی و صنعتی داخلی از جمله البرز در رویدادهای خارجی مانند نمایشگاه‌های بین‌المللی همسایگان کشورمان و عرضه محصولات ایرانی به تزریق بودجه دولتی نیاز است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، پرهام رضایی پیش از ظهر روز یکشنبه در نود و هفتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه اظهار کرد: هفته گذشته به مدت چهار روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور برگزار شد‌ که یک رویداد مهم برای معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور در حوزه‌های مختلف از جمله تولید، صنعت و خدمات بود.

وی ادامه داد: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور(ایران اکسپو ۲۰۲۳) با مشارکت بیش از ۷۵۰ شرکت داخلی و با عرضه ۱۲ گروه کالایی مشتمل بر دارویی، دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی و یا خدمات فنی و مهندسی همراه بود.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه حضور هیات‌های تجاری و نمایندگانی از ۶۹ کشور را از دیگر ظرفیت‌‌های مهم این نمایشگاه برشمرد؛ زیرا زمینه‌ساز شکل‌گیری تعاملات سازنده، رونق صادرات و تقویت اقتصاد است.

وی بیان کرد: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ با همکاری اتاق بازرگانی البرز و انجمن صادرکنندگان استان، محصولات و دستاوردهای بالغ بر ۳۰ شرکت مطرح البرزی در فضایی به وسعت یکهزار مترمربع و در دو سالن صنایع غذایی و گروه پتروشیمی به نمایش گذاشته شد و فعالان اقتصادی البرز از حضور در این رویداد رضایت‌مندی قابل قبولی داشتند.

وی با اشاره به نظم موجود در برگزاری پیوسته جلسات شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی البرز در یکسال گذشته افزود: در این راستا بخشی از پاویون استان البرز در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور را برای پیشبرد امور مرتبط به سرمایه‌گذاری‌ها را در اختیار مدیران دولتی مرتبط به امور اقتصاد و دارایی استان قرار دادیم و این نشان از هماهنگی میان مسئولان در البرز دارد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز عنوان کرد: با توجه به استقرار بیش از ۳هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان توانمندی کافی برای اختصاص عرصه بیشتری به عنوان پاویون البرز در نمایشگاه آتی توانمندی‌های صادراتی کشور وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: برای حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های تولیدی و صنعتی داخلی از جمله البرز در رویدادهای خارجی مانند نمایشگاه‌های بین‌المللی همسایگان کشورمان و عرضه محصولات ایرانی به تزریق بودجه دولتی نیاز است.

رضایی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت حضور نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: با توجه به درخواست نمایندگان مجلس می‌نوانیم درصورت تصویب، برگزاری ماهانه نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان را به بعدازظهر سومین شنبه هر ماه موکول کنیم تا شاهد حضور آنها هم باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.