شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21097
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401 - 12:20 | 70 بازدید | ارسال توسط :

شهرداری کرج هنر تکریم هنرمندان را ندارد

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ضعف شهرداری در ترویج فرهنگ هنری گفت: متاسفانه این نهاد هنر تکریم از هنرمندان را ندارد.

شهرداری کرج هنر تکریم هنرمندان را ندارد

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، علیرضا رحیمی در بازدید از اولین نمایشگاه نقاشان طبیعت گرای استان البرز که از ۲۱ مرداد ماه آغاز به کار کرده و تا ۲۶ همان ماه ادامه دارد، اظهار داشت: فارغ از نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری در دوره ششم، شهرداری در تمرین و حمایت از هنرمندان ضعیف عمل کرده است و این موضوع جای تأسف دارد.

وی ضمن یادآوری برخی اقداماتی که در زمینه هنری باید صورت می‌گرفت و مغفول ماند، عنوان کرد: ایجاد چند گالری برای هنرمندان از جمله این اقدامات بود و این در حالی است که شهرداری در تکمیل گالری میلاد هم موفق عمل نکرده است.

عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: علی رغم پیگیری های شورای شهر، متاسفانه تلاشی در این خصوص از سوی شهردار سابق و سرپرست فعلی مشاهده نشد که این یعنی اهمیت موضوع در دایره توجه این افراد نبوده است.

این عضو شورا در ادامه به نقش شهرداری در ترویج فرهنگ هنر و نهادینه کردن آن میان شهروندان اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد شهرداری در این زمینه نیز نیاز به فعالیت را احساس نمی‌کند.

رحیمی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی، سهم هنر در سبد اقتصادی بسیاری از خانوارها، وظیفه و نقش شهرداری‌ها در کاهش هزینه و رایگان کردن زیرساخت‌های مورد نیاز فعالیت های هنری بیش از پیش ضرورت دارد و امید است مدیران با هنر آشتی کرده و توجه به هنر و تکریم از هنرمندان را در اولویت های کاری خود قرار دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.