شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15119
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 29 آذر 1400 - 11:28 | 530 بازدید | ارسال توسط :

سه آیین افتتاح در بورس کالا را آنلاین تماشا کنید  

  آیین راه اندازی معاملات آتی مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران قابل مشاهده است.   به گزارش چراغ امید؛ امروز ۲۹ آذر ماه و از ساعت ۱۱ آیین افتتاح معاملات آتی و […]

سه آیین افتتاح در بورس کالا را آنلاین تماشا کنید   

 

آیین راه اندازی معاملات آتی مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران قابل مشاهده است.

 

به گزارش چراغ امید؛ امروز ۲۹ آذر ماه و از ساعت ۱۱ آیین افتتاح معاملات آتی و گواهی سپرده مس کاتد و معاملات گواهی سپرده میلگرد در بورس کالای ایران با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران و جمعی دیگر از مدیران صنعتی کشور به میزبانی بورس کالا برگزار می شود.

 

با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این مراسم به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر به آدرس imereport و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران به آدرس https://www.aparat.com/imereport/live قابل مشاهده است.

 

همچنین در پایان این مراسم و از ساعت ۱۳ دکتر محمد حسین رحمتی معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران از طریق اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/imevc/imepr پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود. لینک فوق از نیم ساعت قبل از شروع نشست فعال می گردد و خبرنگاران با کلیک روی گزینه میهمان و ثبت نام خود می توانند وارد پنل گفتگو شوند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.