شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13903
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 23 شهریور 1400 - 20:36 | 631 بازدید | ارسال توسط :

سامانه «شاد» ذیل وزارت آموزش‌وپرورش مسئول ارائه آموزش عمومی رایگان است

▪️ امروز در اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور آیت‌الله رئیسی، موضوع توسعه آموزش‌وپرورش مجازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که سامانه شاد ذیل وزارت آموزش‌وپرورش مسئول ارائه آموزش عمومی رایگان باشد و در زمینه فعالیت آموزشی ارزش افزوده بخش دولتی و غیردولتی تنظیم مقررات کرده و مجوز صادر کند. ▪️در […]

سامانه «شاد» ذیل وزارت آموزش‌وپرورش مسئول ارائه آموزش عمومی رایگان است

▪️ امروز در اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور آیت‌الله رئیسی، موضوع توسعه آموزش‌وپرورش مجازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که سامانه شاد ذیل وزارت آموزش‌وپرورش مسئول ارائه آموزش عمومی رایگان باشد و در زمینه فعالیت آموزشی ارزش افزوده بخش دولتی و غیردولتی تنظیم مقررات کرده و مجوز صادر کند.

▪️در این جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه در قانون بودجه سنواتی ردیف مشخصی به‌منظور توسعه کمی و کیفی آموزش‌وپرورش مجازی در نظر گرفته و برای معلمان و دانش‌آموزان کمتر برخوردار، کمک مالی و تسهیلات ارزان قیمت بانکی جهت تامین تجهیزات در نظر بگیرد.

▪️رئیس‌جمهور در این زمینه وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز ملی فضای مجازی را مکلف کرد با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید، چارچوب آموزش در فضای مجازی را نهایی و به شورای عالی ارائه کنند.

https://www.president.ir/fa/131219

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.