شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 12641
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی تاریخ انتشار : 01 خرداد 1400 - 15:16 | 1006 بازدید | ارسال توسط :

ریاست سازمان ملی استاندارد: استانداردهای درونی پگاه، فراتر از استانداردهای ملی است

🔹شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) عامل به استاندارد و از شرکت‌های پیشرو کشور است. 🔸به گزارش روابط و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیئت همراه، در بازدید از شرکت پگاه تهران با اعلام این مطلب افزود: پگاه در اجرا و پیاده‌سازی استاندارد و مباحث […]

ریاست سازمان ملی استاندارد: استانداردهای درونی پگاه، فراتر از استانداردهای ملی است

🔹شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) عامل به استاندارد و از شرکت‌های پیشرو کشور است.

🔸به گزارش روابط و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیئت همراه، در بازدید از شرکت پگاه تهران با اعلام این مطلب افزود: پگاه در اجرا و پیاده‌سازی استاندارد و مباحث کیفی جزو شرکت‌های مطلوب کشور است که ساختار یافته عمل می‌کند.

🔹وی ادامه داد: پگاه از معدود شرکت‌های ایرانی است که استانداردهای داخلی تدوین شده دارد که سخت‌گیرانه و از استانداردهای ملی نیز سخت گیرانه است.

🔸او با اشاره به این نکته که تدوین استاندارد داخلی پگاه سختگیرانه‌تر از استاندارهای ملی است، تصریح کرد: توجه و تعهد جدی به امر کیفیت موجب شد، تا پگاه اولین دریافت کننده نشان حلال در صنعت لبنیات کشور باشد.

🔹شریعتی افزود: به واقع صنایع شیر ایران جزو همکاران اصلی ما درحوزه تدوین، اصلاح و بازنگری استانداردهای داخلی است و در این حوزه نگاه کلان و ملی دارد.

🔸رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به حق مالکیت معنوی پگاه در روند همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران، در خصوص رفع موانع و تسریع در روند تدوین استانداردهای درخواست شده نیز قول همکاری لازم داد.

🔹عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز با اشاره به تاریخچه ۶۷ ساله پگاه، تصریح کرد: این شرکت با ۳۰ شرکت تابعه و ۱۰ هزار همکار، سی و پنجمین شرکت لبنی در دنیاست و ۳۵ درصد از سهم بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.

🔸او افزود: پگاه در سال ۹۹، ۸۴ هزار تن محصول را به ۱۸ کشور از جمله روسیه که مجوزهای بسیار سختگیرانه دارد، صادر کرده و نقش مهمی در ارزآوری کشور ایفا کرده است و صادرات ۱۱۰ هزار تن محصول هدف پیشرو در سال جاری است.

🔹قدوسی تاکید کرد: دریافت ۲۰ استاندارد بین المللی و کمک به تدوین ۱۰۰ استاندارد داخلی بیانگر توجه ویژه این شرکت به بحث کیفیت است، که خود را حامی و همراه همکاران در سازمان ملی استاندارد ایران می‌داند.

🔸او افزود: توجه به ارتقاء و استمرار کیفیت در الویت اصلی این شرکت است و کسب عناوین متعدد استانداردهای نمونه ملی و استانی توسط شرکت‌های گروه، نشانگر این موضوع مهم است‌ وهم اکنون شرکت صنایع شیر ایران این افتخار را دارد که اغلب آزمایشگاه درشرکت‌های گروه، آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد است.

🔹شهریار دبیریان مدیر تضمین کیفیت صنایع شیر ایران نیز گزارش دستاوردهای حوزه کیفیت را ارائه و بر توسعه تعاملات فیمابین تاکید کرد.

🔸گفتنی است، بازدید از باغ موزه صنعت شیر، خطوط تولید و آزمایشگاه‌های شرکت پگاه تهران همراه با توضیحات سید جعفر میر مدیرعامل شرکت نیز از برنامه‌های این بازدید بود.

 

http://pegah.ir/n/16528

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.