شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14471
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 28 مهر 1400 - 19:45 | 1167 بازدید | ارسال توسط :

رویداد بزرگ ورزشی در شهرک اکباتان برگزار شد

رویداد بزرگ ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرک اکباتان برگزار شد. شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ شهرداری تهران در این رویداد ورزشی عنوان کرد: ما شاهد برنامه های مختلفی با محوریت ورزش همگانی در شهرک اکباتان شکل گرفته است و هر روز صبح شاهد این اتفاقات خوب هستیم.  ما به عنوان یک مسئول […]

رویداد بزرگ ورزشی در شهرک اکباتان برگزار شد

رویداد بزرگ ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرک اکباتان برگزار شد.

شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ شهرداری تهران در این رویداد ورزشی عنوان کرد: ما شاهد برنامه های مختلفی با محوریت ورزش همگانی در شهرک اکباتان شکل گرفته است و هر روز صبح شاهد این اتفاقات خوب هستیم.  ما به عنوان یک مسئول از این اتفاقات خوشحال هستیم .شهرداری نیز ازاین نوع برنامه ها حمایت می کند و هرجایی که مسئولان این برنامه ها لازم بدانند شهرداری وارد عمل می شود و قطعا در این ایام کرونا که نیاز به گسترش ورزش همگانی است شهرداری نیز خودش راموظف می داند برای این عمل همه امکانات خود را بسیج کند.

مرادی اضافه کرد: در این هفته که هفته تربیت بدنی است که پویش ورزش همگانی شهرک اکباتان را داشتیم . در این هفته ۵ مراسم داریم که با محوریت شهرک اکباتان است و به صورت ورزش همگانی صورت می پذیرد که از این فعالیت ها حمایت می کنیم به صورت فستیوال و جشنواره اخر هر فصل یک مسابقه همگانی برگزار می شود که باعث شور و هیجان و اشتیاق می شود که به سمت ورزش های همگانی سوق پیدا کنند .

 

(تقدیر و تشکر جلوی وزیر ورزش در ارتباط با برنامه ی عالی همایش ورزشی اکباتان)

 

شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ بیان کرد: در شهرک اکباتان مسیری به نام جاده سلامت داریم که خیلی از شهروندان اکباتانی از این فضا استفاده می کنند و پیاده روی می کنند . فاز ۱ و ۳ نیز همچنین فضایی را داریم که از بین بلوک ها عبور می کند . سالن های ورزشی هم داریم که قبل ازکرونا فعال بودند که به دلیل این بیماری وقفه ایجاد شد و شهرداری با سالن های ورزشی پاس  و راه آهن توافق ایجاد کرده است که سوله هایی دراختیار شهروندان برای ورزش صبحگاهی قراردهند .

همچنین مربی منطقه ۵ ناحیه ۶ در این برنامه گفت: به مدت ۱۵ سال است که مربی ایروبیک و جسمانی راداریم و مدرک مربیگری پیلاتس و حرکات اصلاحی دارم و با شهروندان شهرک اکباتان فعالیت انجام می دهیم.

 

 

خطیبی اضافه کرد: فعالیت های هنری، فرهنگی هم جزو کارهای ما هستند .  کمک به کودکان کار، نیازمندان به مهر را نیز پوشش می دهیم . به تعداد ۱۵۰ نفر از کودکان اول دبستان اقلام تحصیلی تحویل می دهیم تا یک سال مشکل تهیه لوازم نداشته باشند تا آینده ای درخشان داشته باشند.

او گفت: ورزش صبحگاهی دراکباتان از۶ سال پیش شروع کردم که رایگان برگزار می شود و هدف این است که سلامت روحی و جسمی به دست بیاورند و ازنظر ذهنی و عضلات تقویت می شوند و این شور وشفع را به خانواده می شوند .

مربی منطقه ۵ ناحیه ۶ خاطرنشان کرد: ورزش صبحگاهی از ۶ سال تا ۹۵ سال شرکت کننده دارد و چون باید همه شهروندان بتوانند آن حرکات را انجام دهند به صورت کششی انجام می شود و اصلا جهش و پرش نداریم و یکسالی است که حرکات تایچی را نیز به آن اضافه کردیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. نسرین :
    ۲۹ مهر ۰۰

    من یکی ازساکنین شهرک اکباتان هستم ولازم میدونم به خاطر زحمات خانم خطیبی مربی باتجربه ومهربان ازایشان تقدیر کنم امیدوارم که همیشه سلامت وتندرست باشند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.