شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21242
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 26 مرداد 1401 - 15:47 | 89 بازدید | ارسال توسط :

رهبر چین به شهر «جین جوئو» سفر کرد

 شی جین پینگ رهبر چین در سفر به استان «لیائو نینگ» واقع در شمال شرقی چین به شهر «جین جوئو» رفت. او در دیدار خود از این شهر از موزه نبرد «لیائو نینگ-شن یانگ» و پارک جنگلی «دونگ هو» بازدید کرد.

رهبر چین به شهر «جین جوئو» سفر کرد

با وضعیت آمادگی استان «لیائو نینگ» برای رویارویی با هر گونه سیلاب احتمالی و تقویت تدابیر حفاظت از محیط زیست جین جوئو آشنا شد و دستورالعمل های مهمی را برای کنترل سیل و تقویت ظرفیت مقابله با بلایای طبیعی را ارائه کرد.

شی جین پینگ در این بازدید اعلام کرد: روند حاکم بر مدرنیزاسیون چین، ایجاد رفاه عمومی برای همه مردم است و نه به ثروت رساندن یک عده معدود. پس از هجدهمین کنگره ملی حزب کمونیست چین در سال ۲۰۱۲، کمیته مرکزی حزب به تعمیق پیشبرد راهبرد توسعه شمال شرقی پرداخته است. وی تاکید کرد: باید ضمن ادامه اجرای مطلوب این راهبرد، به تسریع تعدیل ساختار صنعتی پرداخت تا با اصلاحات و توسعه عصر سازگار باشد. ما از توسعه منطقه شمال شرقی اطمینان کامل داریم.

رهبر چین از کمیته‌های حزب و دولت‌ها در همه سطوح درخواست کرد ضمن اجرای دقیق اقدامات مختلف جهت کنترل سیل و امدادرسانی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی، اسکان مطلوب مردم آسیب‌دیده، تضمین امنیت جان مردم، انجام خوب برنامه‌ریزی بازسازی پس از فاجعه، به آسیب‌دیدگان کمک کنند تا در اسرع وقت به تولید و زندگی عادی بازگردند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.