شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13489
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 20 مرداد 1400 - 12:22 | 572 بازدید | ارسال توسط :

رشد ۲۰۰ درصدی تولید و صرفه جویی ارزی در پگاه ارومیه

به همت متخصصان پگاه آذربایجان غربی پروژه تبدیل دستگاه‌های بسته بندی انجام شد. به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه ارومیه ضمن اعلام این خبر افزود: با اجرای این طرح ظرفیت خط بسته بندی ۲۰۰ سی سی از […]

رشد ۲۰۰ درصدی تولید و صرفه جویی ارزی در پگاه ارومیه

به همت متخصصان پگاه آذربایجان غربی پروژه تبدیل دستگاه‌های بسته بندی انجام شد.

به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه ارومیه ضمن اعلام این خبر افزود: با اجرای این طرح ظرفیت خط بسته بندی ۲۰۰ سی سی از ۲۰ تن به ۴۰ تن در روز افزایش یافت.

او تصریح کرد: با اجرای این پروژه، ضمن کاهش هزینه‌های سربار تولید، هزینه تمام شده محصولات تولیدی به دلیل استفاده از پاکت‌های داخلی نیز کاهش یافته است.

قریشی اضافه کرد: در راستای انجام این پروژه مبلغ ۸ میلیارد ریال صرفه جوئی در زمان تبدیل دستگاه به دلیل استفاده از توان و قطعات داخلی انجام و سالانه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل کاهش قیمت خرید پاکت صرفه جوئی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مزیت مهم این تغییر بزرگ عدم وابستگی دستگاه مذکور به پاکت‌های وارداتی و انحصاری است و این دستگاه قادر به استفاده از پاکات تولید کننده‌های داخلی نیز خواهد شد که به معنای بهره گیری از ظرفیت های داخل کشور است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.