شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11562
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 9:45 | 573 بازدید | ارسال توسط :

دورکاری، هزینه های کارگران را افزایش داده است

سازمان بین‌المللی کار انتشار گزارشی را در دستور کار خود قرار داده است. این سازمان تصمیم دارد در گزارش جدید خود وضعیت کارگران در قاره‌های جهان را ارزیابی کند. سازمان بین‌المللی کار معتقد است که کارگران وضعیت نامناسبی را تجربه کرده‌اند که این شرایط با بحرانی به نام کرونا دوچندان شده است. «دورکاری» و «کار […]

دورکاری، هزینه های کارگران را افزایش داده است

سازمان بین‌المللی کار انتشار گزارشی را در دستور کار خود قرار داده است. این سازمان تصمیم دارد در گزارش جدید خود وضعیت کارگران در قاره‌های جهان را ارزیابی کند. سازمان بین‌المللی کار معتقد است که کارگران وضعیت نامناسبی را تجربه کرده‌اند که این شرایط با بحرانی به نام کرونا دوچندان شده است.

«دورکاری» و «کار در خانه» دو مولفه مهم از بازار کار هستند که در دوران کرونا رونق گرفتند و برخی از کارگران سراسر جهان به کار خود در خانه ادامه دادند. در ماه‌های پایانی سال گذشته میلادی، سازمان بین‌المللی کار، گزارشی درباره کار در خانه منتشر کرد و در این گزارش نوشت: اگرچه کار در خانه آسان به نظر می‌رسد اما هزینه‌های زندگی کارگران به وسیله کار در خانه افزایش یافته است. همچنین گزارش ویژه سازمان بین‌المللی کار، تعداد شاغلان دور کار، جنسیت، شرایط کاری و خطرات کار در خانه را بررسی کرده است.

این نهاد بین‌المللی همواره به دستمزد توجه شایانی داشته و در این گزارش نیز تفاوت دستمزد کارگران شاغل در خانه و حاضر در محل کار را مورد بررسی قرار داده است. سازمان بین‌المللی کار در گزارش‌های گذشته خود، از کاهش مزد کارگران در ایام کرونا خبر داده بود.

 

منبع خبر: خبرگزاری ایلنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.