شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14086
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 06 مهر 1400 - 15:54 | 538 بازدید | ارسال توسط :

حضور پگاه تهران در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران با رویکرد معرفی و ارائه محصولات پودری خود در بیستمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات حضور یافت. به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در روز اول این نمایشگاه مدیرعامل شرکت ماندگار تجارت شیرین بعنوان مجری برگزار کننده […]

حضور پگاه تهران در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در روز اول این نمایشگاه مدیرعامل شرکت ماندگار تجارت شیرین بعنوان مجری برگزار کننده این نمایشگاه میزبان عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران و سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران بود.

در نشستی که به منظور تعامل بیشتر مدیران ارشد تولید کننده صنایع شیرینی و شکلات روی داد، مدیرعامل پگاه تهران هدف از حضور در نمایشگاه را معرفی محصولات پودری و جذب مشتریان بالقوه داخلی و صادراتی اعلام کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاههایی عامل شناخت و ارتباط شرکت های تولیدی با بازار است.

وی افزود: شرکت پگاه تهران علیرغم تولید محصولات لبنی و شیرخشک با کیفیت و شناخته شده در بازار ، گام دیگری در زمینه تولید مواد اولیه پودر آب پنیر ، روغن حیوانی، تولید پودر کیک و سایر محصولات پودری نوشیدنی و مکمل های بدنسازی نیز برداشته است.

مدیرعامل پگاه تهران درباره اطمینان صنعت شیرینی و شکلات در مورد کیفیت مواد اولیه تولیدی گفت: با توجه به اینکه برند پگاه نامی شناخته شده است و سالیان سال است که فعالیت درخشانی در کشور دارد، به همین علت آمادگی ایجاد تعامل نزدیک را با صاحبان تولید و همچنین بازدید فعالان صنعت شیرینی و شکلات از روند تولید محصولات پگاه را برای این صنعت دارد و این در حالیست که پگاه تهران با رعایت کامل مسائل بهداشتی و کیفی و استانداردها و همچینین گواهینامه های کسب شده این اطمینان را به مشتریان می دهد که قطعا می‌توانند این روند را رصد کنند.

در حاشیه این جلسه با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران و مسئولان پگاه تهران در ستاد برگزاری، کیک آیین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات با حضور پرویز بیوک مدیرعامل شکلات شونیز و همچنین جمشید مغازه ای، رئیس انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات و تعدادی از فعالان صنعت برش خورد.

این نمایشگاه تا ۳ مهرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان مرتبط خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.