شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21147
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401 - 17:55 | 71 بازدید | ارسال توسط :

حریم سوهانک بار دیگر از دست متصرفین آزاد شد

ساخت و ساز غیر مجاز در حریم سوهانک واقع در ناحیه ده شهرداری منطقه یک با حضور به موقع نیروهای اجرایی تخریب و آزادسازی شد.

حریم سوهانک بار دیگر از دست متصرفین آزاد شد

به گزارش صدای چراغ روشن به نقل از روابط عمومى شهردارى منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه اعلام کرد: در تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی و عزادارى های سالار شهیدان، افراد سودجو و متخلف با سوء استفاده از این ایام اقدام به ساخت بنا و ایجاد مسیر جهت احداث باغ کرده بودند که توسط عوامل اجرایی ناحیه ۱۰، بنای ساخته شده بطور کامل تخریب شد.

او افزود: پیش از این نیز از تصرف ۳ هزار متر زمین حریم در سوهانک توسط حریم‌ بانان شهرداری منطقه یک جلوگیری شد و طی آن نیروهای حریم ‌بان شرکت شهربان مستقر در ناحیه ۱۰ منطقه یک طی گشت‌زنی روزانه پس از مشاهده خط ‌کشی و علامت‌گذاری حدود ۳ هزار متر از زمین‌های سوهانک توسط حریم‌خواران به قصد تصرف و ساخت و ساز، ضمن ثبت و گزارش این تخلف به شهربان و شهرداری منطقه، مانع از این اقدام غیرقانونی شدند.

حاجوی با تاکید بر حفظ حقوق شهر گفت: مدیریت شهری در حفظ و صیانت از حریم در راستای حفظ حقوق بیت المال، جلوگیری از تضییع حقوق شهر و شهرداری و مبارزه با زمین خواری از هیچ اقدامی فروگذار نیست و با کلیه تخلفات برخورد قاطعانه و قانونی انجام می دهد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.