شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24274
  پرینتخانه » دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 14 فروردین 1402 - 15:02 | 67 بازدید | ارسال توسط :

توزیع ۳ هزار بسته گردشگری به مسافران نوروزی باب الرضای تهران

‍ 🔷 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۳ هزار بسته گردشگری از ابتدای فروردین تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی باب الرضای تهران توزیع شد. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مهمانی خدا گفت: ایستگاه های استقبال و اطلاع رسانی […]

توزیع ۳ هزار بسته گردشگری به مسافران نوروزی باب الرضای تهران

🔷 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۳ هزار بسته گردشگری از ابتدای فروردین تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی باب الرضای تهران توزیع شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مهمانی خدا گفت: ایستگاه های استقبال و اطلاع رسانی در راستای اطلاع رسانی و استقبال مسافران نوروزی با اماکن گردشگری طهران؛ در مبادی ورودی و خروجی تهران ازابتدای فروردین برپا  شد که تا پایان ۱۳ فروردین بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ گردشگر از خدمات این ایستگاه ها بهره مند شدند.

🔹 به گفته او؛ با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان های اسکان مسافرین نوروزی، بوستان های پهنه ای برگزار کننده جشن های دهکده بهار ایران در شهر خوبی ها و … در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفت و نیز ۳ هزار بسته گردشگری میان مسافران نوروزی باب الرضای تهران طی این مدت توزیع شد.

🔹 اسمعیلی با اشاره به برپایی ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی، در میدان ثامن الحجج(ع) باب الرضای تهران گفت: ایستگاه اطلاع رسانی نیز در پایانه خاوران جنب ساختمان شهرداری منطقه ۱۵ با مشارکت پلیس راهور، اورژانس و معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان مسافران و شهروندان عزیز بود.

🔹برپایه این گزارش؛ ایستگاه های یاد شده از ابتدای فروردین برپا و تا ۱۳ فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.