شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16438
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 09 فروردین 1401 - 15:22 | 495 بازدید | ارسال توسط :

تورهای رایگان نوروزی ری گردی میزبان کودکان کار بود

🔺تورهای نوروزی ری گردی میزبان زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و سازمانهای مرتبط با شهرداری تهران است.   🔺به گزارش روابط عمومی علی افتخاری مسئول گردشگری شهرداری منطقه ۲۰ با بیان این مطلب، گفت: امروز تعدادی از کودکان کار به منظور آشنایی با آثار تاریخی ری از آرامگاه شیخ صدوق، چشمه علی، برج طغرل و بقعه […]

تورهای رایگان نوروزی ری گردی میزبان کودکان کار بود

🔺تورهای نوروزی ری گردی میزبان زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و سازمانهای مرتبط با شهرداری تهران است.

 

🔺به گزارش روابط عمومی علی افتخاری مسئول گردشگری شهرداری منطقه ۲۰ با بیان این مطلب، گفت: امروز تعدادی از کودکان کار به منظور آشنایی با آثار تاریخی ری از آرامگاه شیخ صدوق، چشمه علی، برج طغرل و بقعه بی بی شهربانو بازدید کردند.

 

🔻افتخاری افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و تعامل انجام شده با سازمانهای مرتبط با شهرداری، تعدادی از اتوبوس های گردشگری به این مجموعه ها اعزام می شود و علاقمندان را به نقاط گردشگری ری منتقل می کنند.

 

🔻او ادامه داد: در همین راستا زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)نیز می توانند از نزدیکترین اتوبوس های گردشگری برای بازدید از آثار تاریخی و مذهبی ری بهره مند شوند.

افتخاری با اشاره به حضور راویان ری در این تورها، اظهار داشت: این راویان به صورت داوطلب پس از ثبت نام در فراخوان منطقه ۲۰ و شرکت در دوره های تئوری و عملی به عنوان راهنما و روایتگران تاریخچه کامل آثار تاریخی و مذهبی ری در تورها حضور دارند.

 

🔻او با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای ثبت نام در تورهای ری گردی به ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند، گفت: اتوبوس های ویژه گردشگری از ساعت ۹ صبح در ضلع شرق حرم و همچنین مترو شهرری مستقر هستند.

 

#روابط_عمومی_شهرداری_منطقه٢٠

#تهران_کلان_شهر_الگوی_جهان_اسلام

#تهران_١۴٠٠

#ری_١۴٠٠

@Ghebleyetehran

https://www.instagram.com/shahrdari.20/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.