شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25775
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1402 - 22:32 | 73 بازدید | ارسال توسط :
استاندار البرز:

توجه ویژه دولت، بیمارستان فردیس را پس از ۱۲ سال برای مردم مهیا کرد/هزار میلیارد تومان اعتبار دولتی، ظرف یک سال برای تکمیل بیمارستان شهید سلیمانی تخصیص یافت/البرز در مسیر خروج از محرومیت در سرانه های بهداشتی و درمانی قرار گرفت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: استان البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی، محرومترین استان کشور بود که اکنون با بهره برداری از پروژه های بیمارستانی در حال ارتقا و نیل به نرم کشوری هستیم. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، مجتبی عبداللهی در بازدید از بیمارستان فردیس که روز سه شنبه […]

توجه ویژه دولت، بیمارستان فردیس را پس از ۱۲ سال برای مردم مهیا کرد/هزار میلیارد تومان اعتبار دولتی، ظرف یک سال برای تکمیل بیمارستان شهید سلیمانی تخصیص یافت/البرز در مسیر خروج از محرومیت در سرانه های بهداشتی و درمانی قرار گرفت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: استان البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی، محرومترین استان کشور بود که اکنون با بهره برداری از پروژه های بیمارستانی در حال ارتقا و نیل به نرم کشوری هستیم.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، مجتبی عبداللهی در بازدید از بیمارستان فردیس که روز سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون امور اجرایی رییس جمهور صورت گرفت، ضمن تشریح روند تکمیل این پروژه پس از سفر رئیس جمهور به استان، افزود: فردیس با قریب به یک میلیون نفر جمعیت، فاقد امکان مهم و حیاتی بیمارستان بود.
وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به نیاز این شهرستان، نسبت به پیگیری و رفع موانع پروژه های بیمارستانی این شهرستان با اهتمام و جدیت وارد عمل شدیم.
عبداللهی گفت: در سفر رئیس جمهور محترم به استان پروژه بیمارستان شهید سلیمانی مورد توجه ویژه قرار گرفت و ظرف یک سال گذشته حدود هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر به این امر، تخصیص یافت.
وی افزود: طبق تعهدات، بیمارستان از دهه فجر سال گذشته در حال ارائه خدمات به مردم شهرستان فردیس است و بزودی رسما افتتاح می شود.
استاندار البرز گفت: استان البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی، محرومترین استان کشور بود که اکنون با بهره برداری از پروژه های بیمارستانی در حال ارتقا و نیل به نرم کشوری هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.