شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13621
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 شهریور 1400 - 23:39 | 531 بازدید | ارسال توسط :

تقدیر بیش از ۱۰۰۰ هیأت از همراه‌اول

🔹بیش از یک‌هزار هیأت مذهبی که در دهه نخست محرم امسال از خدمات همراه اول استفاده کردند، با ارسال نامه‌ای از طریق پنل خدمات موسسه عقیق از همراه‌اول تقدیر کردند. 🔹در بخشی از این نامه که خطاب به دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول نوشته شده، آمده است: «محرم امسال که برای دومین سال متوالی، […]

تقدیر بیش از ۱۰۰۰ هیأت از همراه‌اول

🔹بیش از یک‌هزار هیأت مذهبی که در دهه نخست محرم امسال از خدمات همراه اول استفاده کردند، با ارسال نامه‌ای از طریق پنل خدمات موسسه عقیق از همراه‌اول تقدیر کردند.

🔹در بخشی از این نامه که خطاب به دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول نوشته شده، آمده است: «محرم امسال که برای دومین سال متوالی، هیأت‌ها با محدودیت‌های کرونایی روبرو بودند، خدمات همراه به مجالس سیدالشهدا علیه‌السلام که از طریق پنل خدمات عقیق تخصیص داده شد، قابل تحسین و تقدیر بود. فراهم آوردن زیرساخت‌های پخش زنده هیأت‌ها بر بستر تلفن همراه، توزیع ماسک در مجالس و اهدای اینترنت رایگان کمک شایانی به مدیران هیأت‌های مذهبی کرد».

🔹محرم امسال پخش زنده هیأت‌های مذهبی سراسر کشور در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ با استقبال چشمگیر کاربران روبرو شد و بیش از ۶٠ میلیون مشاهده به‌دست آورد. همچنین بیش از ٢ میلیون ماسک بهداشتی و بیش از ۲۰۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان به هیأت‌های مذهبی تخصیص داده شد.
http://mci.ir/-1LNOMI
@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.