شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11614
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 14 بهمن 1399 - 11:02 | 657 بازدید | ارسال توسط :

تشویق مردم به همکاری در طرح کاپ با استفاده از تولیدات فرهنگی

مرضیه برومند کارگردان و صداپیشه عروسکی، در نشست هم اندیشی خلق شخصیت «کاپی» گفت: اگر فیلم نامه خوب و مناسب نوشته شود، صداپیشه حرفه ای انتخاب کنید و کارگردانی مطلوب داشته باشید قطعا این شخصیت جای خودش را باز می کند. وی تاکید کرد: مردم نیاز به آموزش دارند و این موضوع باید با استفاده […]

تشویق مردم به همکاری در طرح کاپ با استفاده از تولیدات فرهنگی

مرضیه برومند کارگردان و صداپیشه عروسکی، در نشست هم اندیشی خلق شخصیت «کاپی» گفت: اگر فیلم نامه خوب و مناسب نوشته شود، صداپیشه حرفه ای انتخاب کنید و کارگردانی مطلوب داشته باشید قطعا این شخصیت جای خودش را باز می کند.

وی تاکید کرد: مردم نیاز به آموزش دارند و این موضوع باید با استفاده از ابزارهای مختلف در آن ها نهادینه شود و قطعا خلق عروسک و دیگر تولیدات فرهنگی می تواند بسیار موثر و قابل توجه باشد.

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز در این نشست گفت: برای تحقق کامل طرح کاپ نیاز به حضور و همراهی هنرمندان داریم و می خواهیم بسیاری از حرف ها و دغدغه ها از طریق این عروسک به مخاطبان کودک و نوجوان زده شود.

نرگس رجایی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند نیز در این نشست تاکید کرد: سازمان مدیریت پسماند مصمم است با بهره گیری از شخصیت کارتونی و عروسکی کاپی نسبت به آموزش، اطلاع رسانی و انتقال نکات و مفاهیم مهم و کاربردی مدیریت پسماند به گروه های مخاطب شهروندی به ویژه کودکان و دانش آموزان اقدام کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.