شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23887
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 18 اسفند 1401 - 23:18 | 1221 بازدید | ارسال توسط :

بسیجیان باید وارد عرصه سیاست شوند

محمد قربانی از فرماندهان پیشین گردان امام علی (ع) جنوب غرب تهران در دیدار بیش از صدها بسیجی عنوان کرد: بسیجیان باید وارد عرصه سیاست شده و پیرامون حل مشکلات مردم گام بردارند . قربانی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب در گام دوم باید عرصه ورود بسیجیان در تصمیمات بزرگ سیاسی […]

بسیجیان باید وارد عرصه سیاست شوند

محمد قربانی از فرماندهان پیشین گردان امام علی (ع) جنوب غرب تهران در دیدار بیش از صدها بسیجی عنوان کرد: بسیجیان باید وارد عرصه سیاست شده و پیرامون حل مشکلات مردم گام بردارند .
قربانی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب در گام دوم باید عرصه ورود بسیجیان در تصمیمات بزرگ سیاسی باز شده و حق اظهار نظر داشته باشند.
او با اشاره به این که در ۴۴ سال گذشته در بیشتر جریان های مختلف، بسیج بازوی پرتوان انقلاب در مقابله با هجمه ها و دشمنی های ضد انقلاب بوده اظهار کرد: امروز حضور این تشکل خودجوش انقلابی بصورت رسمی در عرصه سیاست می تواند به حل بسیاری از مشکلات فعلی در کشور خاتمه دهد.
قربانی بیان کرد: اقدامات اولیه برای تشکیل اولین حزب سیاسی متشکل از بسیجیان با عنوان حزب (ایران مقتدر اسلامی) توسط تعداد زیادی از بسیجیان انجام شده و پس از تدوین اساس نامه درخواست تشکیل این حزب انقلابی به وزارت کشور ارسال خواهد شد .
قربانی در پایان تاکید کرد: اصلی ترین هدف این حزب در صورت اخذ مجوز از وزارت کشور، اصلاح مشکلات جامعه با مطالبه گری در مسیر درست قانونی و ایجاد قرارگاه جهادی برای حمایت از مستضعفان در مسائل معیشتی، اجتماعی و کسب و کار خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. محمد مهدی :
    ۱۹ اسفند ۰۱

    ماشالله برادر کاری رو کردی که هیچکس نکرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.