شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25958
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 خرداد 1402 - 16:29 | 112 بازدید | ارسال توسط :
توسط انجمن حسابداری ایران صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش حسابرسی کشور

بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور توسط انجمن حسابداری ایران برگزار می‌شود.
برگزاری همایش حسابرسی کشور

به گزارش صدای چراغ امید نیوز، بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور سه شنبه ششم تیرماه با حضور مسئولان سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی و انجمن حسابداری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این همایش سالانه ۶۰۰ نفری انجمن حسابداری ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد. انتظارات از حرفه حسابداری و حسابرسی، معتمد‌سازی مؤسسات حسابرسی در بورس، گام‌های ضروری توسط بازار سرمایه در زیرساخت اثر بخش برای حرفه، هیئت نظارت و مؤوسسات حسابرسی، نهاد ناظر حرفه‌ای حسابداری و حسابرسی، آموزش قبل، به هنگام و بعد از شروع کار، انتظارات حرفه از سازمان بورس و سازمان امور مالیاتی، انتظارات حرفه‌ای از مسئولین کشور، نرخ ارائه خدمات حسابرسی در ایران و نقش دانشگاه‌ها در تربیت افراد آماده به کار، از محورهای اصلی همایش است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است از کلیه مدیران، حسابداران، حسابرسان مدیران مالی، صاحبنظران و استادان سازمان بورس و نیز سازمان امور مالیاتی جهت مشارکت در همایش دعوت به عمل می‌آید. علاقمندان جهت مکاتبه می‌توانند با آدرس تهران میرداماد نرسیده به میدان محسنی خیابان حصاری نبش کوچه دهم پلاک ۳۴، کد پستی ۱۵۴۷۷۳۳۹۱۱و تلفن ۲۲۲۲۷۲۲۱ در تماس باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.