شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13021
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 17:26 | 837 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس حراست شهرداری منطقه یک

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره حراست شهرداری منطقه یک با حضور سید حمید موسوی شهردار این منطقه و رافع جعفریان رئیس حراست امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه شورای معاونین و مدیران با محوریت آیین تکریم و معارفه رئیس […]

برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس حراست شهرداری منطقه یک

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره حراست شهرداری منطقه یک با حضور سید حمید موسوی شهردار این منطقه و رافع جعفریان رئیس حراست امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه شورای معاونین و مدیران با محوریت آیین تکریم و معارفه رئیس حراست شهرداری منطقه یک که با حضور رافع جعفریان رئیس حراست امور مناطق شهرداری تهران، معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ستادی شهرداری منطقه یک برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های سید مصطفی حصارکی رئیس پیشین و خوشامدگویی به حامد فرجود رئیس جدید اداره حراست این منطقه اظهار داشت: کار در منطقه یک به واسطه ویژگی های خاص طبیعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی سخت و به ویژه وجود سرمایه در شمال تهران موجب آسیب پذیری مجموعه های سازمانی به لحاظ سلامت اداری است.

وی گفت: هر دو نفر از روسای حراست پیشین و کنونی افرادی تیزبین، پشتیبان و متخصص هستند که امیدوار هستیم به یاری خدا در ماموریت های پیش رو موفق و منصور باشند.

جعفریان رئیس حراست امور مناطق شهرداری تهران نیز گفت: وظیفه اصلی حراست، صیانت از نیروی انسانی و پس از آن سازمان است که ضمن تقدیر از زحمات رئیس پیشین، برای رئیس کنونی که فردی شریف، متدین و متخصص است، در این مسیر آرزوی توفیق می کنیم.

در ادامه حصارکی رئیس پیشین اداره حراست منطقه یک از کمک ها و همراهی های مدیران ارشد منطقه و حراست کل تشکر نمود و مشورت ها و حمایت های آنان را در برداشتن قدم های بهتر در مسیر خدمتگزاری، تاثیر گذار دانست.

فرجود رئیس جدید اداره حراست این منطقه نیز گفت: قانونمداری، اخلاق‌مداری و صیانت از پرسنل و سیستم از وظایف حراست است که امید آن داریم با همکاری و حمایت معاونین و مدیران محترم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

#شهرداری_منطقه_یک
#شمیران_نگین_تهران
#منماسکمیزنم
@TEHRANmunicipality01

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.