شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11629
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 15 بهمن 1399 - 14:06 | 686 بازدید | ارسال توسط :

برند آزمایش قدرتمندتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد

برند آزمایش از برندهای قدیمی فعال در حوزه لوزم خانگی است . این برند توسط مرحوم محسن آزمایش سال ۶۲ با ساخت بخاری شروع به فعالیت کرد .این شرکت فراز نشیب های زیادی داشت. از سال ۹۳ به بخش خصوصی سپرده شد و با تنوع بالا وارد شبکه عرضه و توزیع شد و هم اکنون […]

برند آزمایش قدرتمندتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد

برند آزمایش از برندهای قدیمی فعال در حوزه لوزم خانگی است . این برند توسط مرحوم محسن آزمایش سال ۶۲ با ساخت بخاری شروع به فعالیت کرد .این شرکت فراز نشیب های زیادی داشت. از سال ۹۳ به بخش خصوصی سپرده شد و با تنوع بالا وارد شبکه عرضه و توزیع شد و هم اکنون نیز جزء برندهای مشهور است.

حضور این شرکت در نمایشگاه بین المللی، ما بر آن داشت تا گفتگویی با مهدی حاجی یوسفی_ مدیرعامل این شرکت داشته باشیم. آنچه در ذیل می خوانید، چکیده ای از این گفتگو است.

 

لطفاً درمورد برند آزمایش توضیح دهید.

برند آزمایش یک برند شناخته شده است و قدمتی بیش از ۶۰ سال دارد و پایه گزار آن محسن آزمایش بود. با همه فراز و نشیب ها، دولتی شدن و واگذاری به بخش خصوصی، باعث نشد در کار مشکلی پیش بیاید. این فراز و نشیب ها باعث شد که برند آزمایش در مسیر تولید و در سبد محصولاتی که ارائه می کند، دچار نقصان شود.

برند آزمایش ابتدای  سال ۹۰ با ورود جدی به بخش خصوصی شکل و ساخت جدیدی به خود گرفت. همچین ققنوسی که از تولد دوباره اش به وجود آمد باعث سربلندی و رشد بسیارش شد. تمام این موارد با ارقام و درصد ها ارائه می شود. پیشرفت و تیتراژ تولید آزمایش از  سال ۹۰ تا امروز که در خدمت مردم است با سالهای گذشته قابل مقایسه نیست به این معنا که شاهد خواهیم بود که محصولی مانند کولر که در سال ۹۳ و۹۴که بخش خصوصی آن را  به برند آزمایش اضافه کرد،تولیدش از چند هزار به چندصد هزار عدد رسیده است و محصولی مانند آبگرمکن نسبت به سالهای گذشته رشد چنددرصدی داشته است و  یخچال های سایز کوچک با قیمت بسیار مناسب و یخچال های دوقلو در سبد محصولات خود دارد .

 

 آیا آزمایش به دلیل قدمتش دیگر تولید محصول جدید ندارد؟

روند توسعه آزمایش هیچگاه متوقف نشده است به گونه ای که امسال شاهد بهره برداری و افتتاح خط تولید محصول دانش بنیان و  داری ثبت جهانی اختراع به نام کولر استرال است . این کولر در واقع کولر آبی است که راندمان کولر گازی را برای شما فراهم می کند در صورتی که کولری آبی در شرایط اقلیمی کشور با صرفه اقتصادی بالاتر است. کولر با  دو مرحله خنک کنندگی و پیشرفت کنندگی است که قابلیت اتصال به اینترنت را   دارد و می توانید با گوشی همراهتان آن را کنترل کنید.اولین تغییرات بر روی کولرهای هوشمند ساخت داخل  کشور  که مجهز به تکنولوژی اینترنت است که توسط نصب اپلیکیشن محصول استفاده می شود. همواره آزمایش در سالهای گذشته رو به پیشرفت بوده است و آزمایش قرار است سربلند از هر آزمایش مانند رقابت و نوآوری باشد.

 

چندمین سال است که برند آزمایش در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی شرکت می کند؟

برند آزمایش هرساله تلاش  داشته است که به صورت مستمر در نمایشگاه حضور داشته باشد به جز سال گذشته بخاطر شرایطی که در آن قرار گرفته بود نتوانسته بود حضور پیدا کند.

 

حضور در نمایشگاه خانگی در فروش و شناخت برند آزمایش چقدر تاثیر دارد؟

مطمئنا حضور در این نمایشگاه بسیار مهم است . نمایشگاه فضایی دارد که بتوانیم  با شرکت های بسیاری در حوزه لوازم خانگی آشنا شویم و این فرصت نیز در اختیار مشتری هایمان قرار می گیرد تا نمایندگی ها و محصولات جدید را بشناسند و از شرایط  ویژه فروش لوازم اطلاع پیدا کنند.

 

آیا برنامه ای برای صادرات برند آزمایش دارید؟

امسال و سال آینده برنامه ای جدی برای حضور در بازار های منطقه ای مانند کشورهای آسیایی و عربی  مانند بازار عراق و تاجیکستان و افغانستان و امثال آنها را داریم .

 آیا محصول جدیدی به برند آزمایش اضافه خواهد شد؟

در صدد افتتاح کولرهای  نسل جدید آبی آزمایش در استان سمنان هستیم. کولرهای دانش بنیان با راندمان بسیار بالا که میتواند محصولی بسیار باکیفیت و عالی در کشور باشد .

 

آزمایش به کار خود ادامه خواهد داد؟

خیلی ها به اشتباه فکر می کنند که آزمایش در حال بسته شدن است . در واقع آزمایش پرقدرتمند تر از گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد و با فراز و نشیب هایی که گذرانده است و با افزودن به روند تولید و افزایش دامنه محصولات  پابرجا است و مردم نبابد نگران این برند باشند زیرا برند آزمایش نسبت به سالهای گذشته روند روبه رشد و بالندگی داشته است و این روند ادامه خواهد داشت .

 

متن کامل مصاحبه با مدیرعامل شرکت آزمایش در شماره دوم نشریه چراغ امید چاپ می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.