شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 12954
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 20 تیر 1400 - 14:08 | 588 بازدید | ارسال توسط :

برنامه های آموزشی هفته بدون نایلکس

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری #منطقه۸، از برنامه‌های هفته بدون پلاستیک نایلکس در #منطقه۸ با شعار «تهران بدون کیسه پلاستیکی» خبر داد. به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری #منطقه۸، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی شهروندان نسبت به مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی […]

برنامه های آموزشی هفته بدون نایلکس

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری #منطقه۸، از برنامه‌های هفته بدون پلاستیک نایلکس در #منطقه۸ با شعار
«تهران بدون کیسه پلاستیکی» خبر داد.

به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری #منطقه۸، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی شهروندان نسبت به مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف گفت: در همین راستا برنامه‌های آموزشی مختلفی با هدف افزایش دانش زیست محیطی شهروندان در خصوص حفاظت از محیط زیست و اصلاح الگوی مصرف با تأکید بر کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف در فروشگاه شهروند واقع در میدان نبوت اجرا شد.

وی افزود: آموزش کسبه و شهروندان در زمینه مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف و پلاستیک و بیماری‌زایی بودن آنها و مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی و کیسه‌های پارچه‌ای به همراه توزیع بروشور توسط آموزشگران اداره مدیریت پسماند انجام شد.

رضاپور گفت: آموزش در فضای مجازی در خصوص عدم استقاده از کیسه پلاستیکی و جایگزین کردن کیسه پارچه ای از دیگر برنامه های این هفته اداره مدیریت پسماند با مشارکت اداره محیط زیست است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.