شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13098
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 11:22 | 580 بازدید | ارسال توسط :

بدرقه مسئولین شهرستان شمیرانات از پرچمدار کاروان اعزامی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

عصر روز گذشته با حضور مسئولین شهرستانی، آئین بدرقه صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو انجام شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در این مراسم که با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات و قمی رئیس ورزش و جوانان و رئیس […]

بدرقه مسئولین شهرستان شمیرانات از پرچمدار کاروان اعزامی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

عصر روز گذشته با حضور مسئولین شهرستانی، آئین بدرقه صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در این مراسم که با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات و قمی رئیس ورزش و جوانان و رئیس هیئت بسکتبال شهرستان شمیرانات برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد ورزشی صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو در راستای راه یابی به این مسابقات اظهار داشت: فعالیت ورزشی شما سبب زنده نگه داشتن نام ایران و برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس کشور ما است و تا به اینجا و پیوستن به این رویداد بزرگ ورزشی در جهان نیز شما برای ملت ایران برنده هستید و امیدواریم در مسابقات پیش رو نیز بتوانید پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورید.

سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات نیز ضمن آرزوی توفیق برای تیم ملی کشورمان و این ورزشکار بسکتبالیست در این مراسم گفت: خطه قهرمان پرور شمیرانات در حوزه ورزش پراستعداد و از ظرفیت های بالایی در پرورش قهرمان در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است. اولین شاخصه ورزشکار اخلاق نکو است که صمد نیکخواه کاپیتان تیم بسکتبال، نمونه بارز اخلاق مداری است.

#شهرداری_منطقه_یک
#شمیران_نگین_تهران
#منماسکمیزنم
@TEHRANmunicipality01

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.