شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16249
  پرینتخانه » دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 18 اسفند 1400 - 16:16 | 490 بازدید | ارسال توسط :

بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول  

🔹امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه، از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کرد و با ارائه گزارش فنی مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، در جریان آخرین دستاوردهای جوانان متخصص و نخبه کشور قرار گرفت.   🔹اخوان ظرفیت‌های تدارک دیده شده برای سکوهای ارتباطی […]

بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول   

🔹امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه، از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کرد و با ارائه گزارش فنی مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، در جریان آخرین دستاوردهای جوانان متخصص و نخبه کشور قرار گرفت.

 

🔹اخوان ظرفیت‌های تدارک دیده شده برای سکوهای ارتباطی «روبیکا»، «ذره‌بین» و «شاد» را در راستای رفع نیازهای دیجیتالی مردم و چاره‌اندیشی برای مواجهه با نیازهای آینده دانست و اظهار کرد: تمامی این بسترها به همت نخبگان این مرز و بوم و خلاقان حوزه تکنولوژی در اپراتور اول شکل گرفته است.

 

🔹جهانگیر نیز ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی پلتفرم‌های توسعه‌یافته توسط تیم متخصص همراه اول که توان رقابت با مدل‌های موفق جهانی را دارند، گفت: با توجه به اینکه در دنیای پیچیده امروز نیازمند مواجهه با چشمان باز هستیم، بسترهای تکنولوژیک و همکاری‌ با اپراتورها در پیشگیری از وقوع جرم بسیار کمک کننده است.

 

http://mci.ir/-SX3EW0

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.