شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16144
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 09 اسفند 1400 - 10:54 | 518 بازدید | ارسال توسط :

اماکن تاریخی ایران نارنجی شدند

به مناسبت روز جهانی سرطان، تعدادی از ابنیه تاریخی و تجاری کشور به دعوت موسسه خیریه محک به رنگ نارنجی درآمدند.برج آزادی تهران، گنبد جبلیه کرمان، سرای عامری‌های کاشان، عمارت یخچال اصفهان، حسینیه شاه ابوالقاسم یزد و مرکز خرید سانا در تهران براساس عمل به مسئولیت اجتماعی خود و به دعوت محک با پیوستن به […]

اماکن تاریخی ایران نارنجی شدند

به مناسبت روز جهانی سرطان، تعدادی از ابنیه تاریخی و تجاری کشور به دعوت موسسه خیریه محک به رنگ نارنجی درآمدند.برج آزادی تهران، گنبد جبلیه کرمان، سرای عامری‌های کاشان، عمارت یخچال اصفهان، حسینیه شاه ابوالقاسم یزد و مرکز خرید سانا در تهران براساس عمل به مسئولیت اجتماعی خود و به دعوت محک با پیوستن به کمپین آگاهی‌رسانی درخصوص بیماری سرطان و به مناسبت روز جهانی سرطان به رنگ نارنجی درآمدند.

هدف از این اقدام اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر در خصوص بیماری سرطان در بین تمامی اقشار جامعه است. این کمپین با عنوان «دسترسی عادلانه به مراقبت‌های سرطان» (CLOSE THE CARE GAP) به همت محک و به مناسبت روز جهانی سرطان (۱۵ بهمن ماه) راه اندازی شده بود.

دسترسی عادلانه به خدمات یکپارچه و امکانات تشخیصی، درمانی و حمایتی برای همه کودکان مبتلا به سرطان از جمله اهداف محک است که از سال ۹۵ در برنامه استراتژیک این موسسه خیریه قرار گرفته است تا فاصله‌های موجود در این زمینه را با همراهی ظرفیت نیکوکاری جامعه مدنی ایران کم کند.

محک هر سال بر مبنای عمل به بخشی از رسالت دیرینه خود که اطلاع‌رسانی به جامعه در خصوص بیماری سرطان کودک است با استفاده از ظرفیت سازمان‎های خصوصی و دولتی که این مؤسسه را بستری برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود انتخاب می‌کنند، به آگاه‌سازی جامعه در خصوص بیماری سرطان کودکان می‌پردازد. ترغیب به پیوستن به این اقدام جهانی بی‌شک زمینه فرهنگ‌سازی در جامعه را فراهم خواهد ساخت. به امید آنکه هیچ کودکی درد و رنج حاصل از ابتلا به سرطان و درمان آن را تجربه نکند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.