شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13928
  پرینتخانه » بین الملل, خبر ویژه تاریخ انتشار : 25 شهریور 1400 - 13:20 | 570 بازدید | ارسال توسط :

الگوسازی از چین در صنعتی سازی مدیریت حوزه مسکن

نایب رییس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه چین با جمعیت بسیار و گسترده برای حل و فصل بحث مسکن به سمت و سوی صنعتی سازی گام برداشت، اعلام کرد: یکی از راهکارهایی که به عنوان الگو می توان در مدیریت حوزه مسکن در صنعتی سازی استفاده کرد، مدیریت چین است که […]

الگوسازی از چین در صنعتی سازی مدیریت حوزه مسکن

نایب رییس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه چین با جمعیت بسیار و گسترده برای حل و فصل بحث مسکن به سمت و سوی صنعتی سازی گام برداشت، اعلام کرد: یکی از راهکارهایی که به عنوان الگو می توان در مدیریت حوزه مسکن در صنعتی سازی استفاده کرد، مدیریت چین است که بتوانیم توازن عرضه و تقاضا را برای تغییر در تولید، افزایش دهیم.

به گزارش چراغ امید، حسام عقبایی با تاکید بر اینکه در این راستا می توانیم سیاست های پولی و بانکی را نیز تغییر دهیم و نگاه ویژه و بانکداری صحیح را پیش ببریم، خاطرنشان کرد: این موارد راهکارهایی است که می توان کنار کشورهای بزرگ دنیا در حوزه مسکن همانند چین بهره ببریم و به عنوان یک الگوی صادق بومی سازی کنیم و به کار گیریم.
او با اشاره به انسجام ملی مردم چین در همراهی با سیاست های حاکمیتی، اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی دنیا چین را برای این مهم می توان در میان ۵ کشور دنیا قرار داد.
نایب رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه غلبه بر کرونا در کشور چین چند فاکتور دارد، اظهار کرد: نخستین فاکتور سیاست حاکمیت این کشور است که تامین معاش مردم و آسیب های ناشی از کرونا را به حداقل رسانده است. در وهله بعد با وجود سوبسیدهای مختلف آرامش را برای مردم فراهم کرده است.
به اعتقاد عقبایی؛ یکی دیگر از فاکتورها، تزریق واکسن است. همچنین فرهنگ عمومی که تاثیر بسیاری داشته است. بخشی از جامعه با رسیدن به بصیرت، فرهنگ اجتماعی و داشتن امکانات و اطلاعات پزشکی توانستند این معضل را حل کنند.
او ادامه داد: بعضی کشورها نیز تمایل به رعایت داشتند اما به دلیل مشکلات اقتصادی و امرار معاش، مجبور به فعالیت بودند.
نایب رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران به اقتدار حاکمیتی چین در رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز، اقتدار و قدرتمندی از مولفه های توسعه اقتصادی محسوب می شود. یعنی توسعه پایدار زمانی رخ می دهد که در بخش های مختلف عزت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتدار ملی وجود داشته باشد. این عوامل تاثیر بسیاری در روحیه مردم و همچنین رشد و تعالی در ابعاد مختلف است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.