شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16395
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 فروردین 1401 - 18:24 | 504 بازدید | ارسال توسط :

افزایش کمک هزینه زمستانی توانیابان عضو خانواده شهرداری تهران

💠کمک هزینه زمستانی توانیابان عضو خانواده شهرداری تهران دوبرابر شد.    🔹در راستای کمک به وضعیت معیشتی پرسنل توانیاب شهرداری تهران ، کمک هزینه این عزیزان در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به فصل پاییز پرداخت شد. 🔹محمد بنی حسن ؛ مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: توجه […]

افزایش کمک هزینه زمستانی توانیابان عضو خانواده شهرداری تهران

💠کمک هزینه زمستانی توانیابان عضو خانواده شهرداری تهران دوبرابر شد. 

 

🔹در راستای کمک به وضعیت معیشتی پرسنل توانیاب شهرداری تهران ، کمک هزینه این عزیزان در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به فصل پاییز پرداخت شد.

🔹محمد بنی حسن ؛ مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: توجه ویژه به اقشار خاص عضو خانواده شهرداری یکی از سیاست های اصلی اداره کل رفاه و امور ایثارگران است و در همین راستا با دستور شهردار محترم تهران کمک هزینه فصل زمستان توانیابان عضو خانواده شهرداری در اقدامی بی سابقه و با توجه به ثابت بودن مبلغ آن در طول هفت گذشته ،با افزایش دوبرابری نسبت به فصل قبل محاسبه و پرداخت شده است و برای فصول آتی نیز این افزایش اعمال خواهد شد.

🔹بنی حسن افزود: حدود ۴۰۰ نفر از پرسنل شهرداری تهران در سه سطح دارای معلولیت متوسط ، شدید و خیلی شدید مشمول دریافت این کمک هزینه می‌شوند.

🔹بنابر گفته او؛ همزمان با این اقدام ، کمک هزینه ویژه ایثارگران و همچنین کمک هزینه مهد کودک بانوان شاغل در شهرداری تهران نیز پرداخت شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.