شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13360
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 12 مرداد 1400 - 21:50 | 568 بازدید | ارسال توسط :

افتتاح تره‌بار پروین با حضور شهردار تهران

میدان میوه و تره‌بار پروین در منطقه۸، پایتخت با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران افتتاح شد. مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸در این باره گفت: ساخت بازار های میوه و تره بار در محله های کم برخوردار یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری برای رفاه شهروندان است. به همین سبب ساخت بازار میوه و تره بار […]

افتتاح تره‌بار پروین با حضور شهردار تهران

میدان میوه و تره‌بار پروین در منطقه۸، پایتخت با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران افتتاح شد.

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸در این باره گفت:
ساخت بازار های میوه و تره بار در محله های کم برخوردار یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری برای رفاه شهروندان است. به همین سبب ساخت بازار میوه و تره بار در محله های این منطقه از جمله محله تهرانپارس و محله لشگر در دستور کار قرار گرفت و با حضور دکتر حناچی شهردار تهران بازار میوه و تره بار پروین در ناحیه یک همزمان با ۷ بازار جدید میوه و تره دیگر در شهر تهران افتتاح شد.

شهردار منطقه ثامن همچنان در ادامه افزود: «منطقه ۸دارای۱۳محله است و درصددیم که همه محله‌ها از چنین ظرفیت هایی بهره مند شوند.»

رنجبریان گفت: پروژه پروین در تهرانپارس واقع در ناحیه یک به متراژ ۱۲۰۰متر است و بدون شک می تواند بخش قابل توجهی از نیاز شهروندان محله و حتی منطقه را تامین کند . »
شهردار منطقه۸، در پایان افزود: «هدف ما این است همه محله‌ها دارای تره بار شود، چرا که بازارهای میوه و تره بار، علاوه بر ارائه خدمات مناسب در زمینه ارائه انواع میوه و محصولات مورد نیاز شهروندان، با کاستن از ترددهای برون محله‌ای باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن می‌شوند وامیدواریم با تامین. مین بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان خود باشیم.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.