شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13108
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 11:33 | 548 بازدید | ارسال توسط :

اعلام نحوه فعالیت واحدهای بانک استان تهران و البرز در تعطیلات اعلامی هیات دولت

با توجه به تصمیم اتخاذی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تمامی ادارات و بانک های استان تهران و البرز از ۲۹ تیرماه تا سوم مردادماه به مدت شش روز تعطیل است و تعدادی از شعب بانک ملی ایران به صورت کشیک خدمت رسانی خواهند کرد. به گزارش چراغ روشن به نقل از روابط عمومی […]

اعلام نحوه فعالیت واحدهای بانک استان تهران و البرز در تعطیلات اعلامی هیات دولت

با توجه به تصمیم اتخاذی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تمامی ادارات و بانک های استان تهران و البرز از ۲۹ تیرماه تا سوم مردادماه به مدت شش روز تعطیل است و تعدادی از شعب بانک ملی ایران به صورت کشیک خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش چراغ روشن به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعدادی از شعب منتخب به منظور رفع نیازهای بانکی مشتریان در استان های تهران و البرز طی ایام و ساعات مذکور و با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی به صورت کشیک فعال خواهند بود.

همچنین واحدهای ستادی بانک شامل ادارات کل IT، نظام های پرداخت، خزانه، حفاظت فیزیکی و فنی، مرکز ارتباط مردمی روابط عمومی به منظور پشتیبانی و رفع نیازهای احتمالی واحدهای منتخب فعال در استان های یاد شده و پاسخگویی به سایر استان ها در روزهای سه شنبه ۲۹ تیرماه، شنبه دوم مردادماه و یکشنبه سوم مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۲ برنامه ریزی لازم را خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.