شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16357
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 27 اسفند 1400 - 13:21 | 449 بازدید | ارسال توسط :

اسناد ۸۸ هزار متر مربع از اراضی شهرک قائم تحویل شهرداری تهران شد

اسناد ۸۸ هزار متر مربع از اراضی شهرک قائم در شمال تهران با هدف ارتقای سرانه های شهری، به شهرداری تحویل و اسناد تک برگی آن به نام شهرداری تهران صادر شد. به گزارش  چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه اظهار داشت: در راستای صیانت از […]

اسناد ۸۸ هزار متر مربع از اراضی شهرک قائم تحویل شهرداری تهران شد

اسناد ۸۸ هزار متر مربع از اراضی شهرک قائم در شمال تهران با هدف ارتقای سرانه های شهری، به شهرداری تحویل و اسناد تک برگی آن به نام شهرداری تهران صادر شد.

به گزارش  چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق عمومی، با پیگیری های مستمر اداره املاک شهرداری منطقه یک و مساعدت های انجام شده در زمینه صدور پایانکار۲ هزار واحد مسکونی در شهرک قائم، با تعاملات انجام شده تا کنون پایانکار ۵۰۰ واحد آن انجام و ۱ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در دست اجرا است و سند ۸۸ هزار متر مربع از اراضی این شهرک به نام شهرداری تهران شد.

گفتنی است هیات تسویه تعاونی شهرک قائم به نمایندگی از ۲ هزار خانوار، ضمن دیدار با حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک از همکاری های انجام شده در زمینه ادامه فرایند پایان کار املاک واقع در این شهرک با تقدیم لوح قدردانی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.