شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15166
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 دی 1400 - 18:52 | 514 بازدید | ارسال توسط :

استقبال معاون وزیر ارتباطات از اقدامات همراه اول در تحول دیجیتال

  🔹معاون وزیر ارتباطات ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران‌تلکام ۲۰۲۱، در جریان ارائه سرویس‌های دیجیتال و پروژه‌های عملیاتی مبتنی بر ۵G و IOT این اپراتور قرار گرفت.   🔹علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات امروز جمعه […]

استقبال معاون وزیر ارتباطات از اقدامات همراه اول در تحول دیجیتال

 

🔹معاون وزیر ارتباطات ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران‌تلکام ۲۰۲۱، در جریان ارائه سرویس‌های دیجیتال و پروژه‌های عملیاتی مبتنی بر ۵G و IOT این اپراتور قرار گرفت.

 

🔹علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات امروز جمعه ۳ دی‌ماه با حضور در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ به غرفه همراه اول آمد و از نزدیک با سرویس‌های دیجیتال و یوزکیسهای تکنولوژی ۵G همراه اول آشنا شد.

 

🔹در این بازدید که مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول وی را همراهی می‌کرد، اقدامات و مقولات فنی و زیرساختی اپراتور اول برای توسعه شبکه ملی اطلاعات همسو با رویکرد تحول دیجیتال شرح و دستاوردهای عملیاتی حاصل شده در این مسیر به دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات ارائه گردید.

 

🔹انصاری در این بازدید اقدامات همراه اول در راستای تحول دیجیتال و توسعه پلتفرم‌های دیجیتالی را ارزنده برشمرد و نقش همراه اول در توسعه صنعت ICT را تعیین کننده دانست.

 

http://mci.ir/-QCFESQ

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.