شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15300
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 21 دی 1400 - 15:08 | 450 بازدید | ارسال توسط :

استقبال از پخش ویژه‌نامه‌های فاطمیه همراه اول

🔹ویژه‌برنامه‌های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرم‌ها قرار گرفت.   🔹ویژه‌برنامه «باب القبله» توانست به بیش از ۲ میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به یک‌هزار نفر بازدید در آیگپ […]

استقبال از پخش ویژه‌نامه‌های فاطمیه همراه اول

🔹ویژه‌برنامه‌های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرم‌ها قرار گرفت.

 

🔹ویژه‌برنامه «باب القبله» توانست به بیش از ۲ میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به یک‌هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کند. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب به ۹۸.۳ ترابایت و ۳.۳ گیگابایت رسید.

 

🔹ویژه‌برنامه «قدمگاه» نیز به بیش از ۱.۶ میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیش از ۱۲.۷ هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب ۸۰.۳ ترابایت و ۴.۴۵ گیگابایت ثبت شد.

 

🔹همزمان با شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی و تولید ویژه‌برنامه‌های مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، سعی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های مذهبی این ایام داشته است.

 

http://mci.ir/-XLICN6

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.