شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25759
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1402 - 15:30 | 55 بازدید | ارسال توسط :
در شب باشکوه پایتخت اتفاق افتاد؛

اجتماع  بی نظیر امام رضایی ها در باب الرضای تهران

🔹هزاران نفر از شهروند تهرانی با حضور در “اجتماع بزرگ امام رضایی ها” میدان خراسان میلاد هشتمین اختر تابناک امامت را در باب الرضای تهران جشن گرفتند. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) با قدردانی از استقبال بی نظیر […]

اجتماع  بی نظیر امام رضایی ها در باب الرضای تهران

🔹هزاران نفر از شهروند تهرانی با حضور در “اجتماع بزرگ امام رضایی ها” میدان خراسان میلاد هشتمین اختر تابناک امامت را در باب الرضای تهران جشن گرفتند.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) با قدردانی از استقبال بی نظیر و پرشور خانوادگی شهروندان تهرانی در این مراسم گفت: میدان خراسان با حضور پرشور خانواده های تهرانی تجربه جدیدی را در برگزاری مراسم و آیین های ملی و مذهبی پشت سر گذاشت.

🔹شیری اضافه کرد: این میدان از دیرباز محل چاووش خوانی زائران حرم رضوی بوده است و این جشن در محله خراسان یادآور خاطرات دور این محله بود و اجتماع پرشور مردم ولایت مدار عرصه جدیدی برای ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی دراین شب فراهم کرد.

🔹به گفته شهردار منطقه، در این مراسم گذر رضوی با مشارکت جبهه فرهنگی مردمی انقلاب، کانون های محلات، گروه های جهادی ، بسیج و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه از ساعت ۱۸ برپا شد و در آن غرفه های متنوع فرهنگی، آموزشی، تفریحی، هنری و ورزشی به اقشار مختلف مردم تا پاسی از شب خدمت رسانی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.