شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14090
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 06 مهر 1400 - 15:58 | 616 بازدید | ارسال توسط :

آغاز احداث کارخانه شیرخشک و محصول‌های پودری پگاه ارومیه

🔹پروژه احداث کارخانه تولید شیرخشک و محصولات پودری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، آغاز شد. 🔸به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه با اعلام این خبر گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع همجوار با سالن تولید فعلی با ظرفیت […]

آغاز احداث کارخانه شیرخشک و محصول‌های پودری پگاه ارومیه

🔹پروژه احداث کارخانه تولید شیرخشک و محصولات پودری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، آغاز شد.

🔸به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه با اعلام این خبر گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع همجوار با سالن تولید فعلی با ظرفیت دریافت ۱۰ تن شیر در ساعت، به بهره‌برداری می‌رسد.

🔹او در بازدید مدیریت شعب بانک ملت استان با اشاره به اینکه این پروژه در مرحله بتن‌ریزی و فوندانسیون است، افزود: اعتبار مورد نیاز این احداث بالغ ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین منابع پیش‌بینی می‌شود تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

🔸وی تصریح کرد: افزایش صادرات، افزایش ظرفیت دریافت شیرخام، تکمیل زنجیره تولید شرکت، ایجاد ارزش افزوده و سودآوری از اهداف این پروژه است و علاوه بر این، با راه اندازی این مجموعه، برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

🔹قریشی اضافه کرد: پگاه ارومیه یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه تولید و تامین انواع محصولات لبنی مورد نیاز استان است، افزود: تولید انواع شیرخشک کم‌چرب و پرچرب و پودرهای پروتئین، خامه و آب پنیر، از جمله محصولات تولیدی این کارخانه خواهد بود.

🔸مهدی مونسی مدیریت شعب بانک ملت استان نیز بر آمادگی بانک ملت در جهت افزایش همکاری با شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی تاکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.