شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14320
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 18 مهر 1400 - 20:56 | 590 بازدید | ارسال توسط :

آغازبه‌کار دومین دوره کارآموزی همراه اول

🔹آئین افتتاحیه دومین دوره کارآموزی همراه اول صبح امروز با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل و مدیران ارشد این اپراتور، کارآموزان دور نخست و متقاضیان دور دوم کارآموزی در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد. 🔹اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول: فضای ذهنی ما با ایده‌آل‌ها بسیار فاصله دارد؛ نباید از تلاش و کوشش دست کشید […]

آغازبه‌کار دومین دوره کارآموزی همراه اول

🔹آئین افتتاحیه دومین دوره کارآموزی همراه اول صبح امروز با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل و مدیران ارشد این اپراتور، کارآموزان دور نخست و متقاضیان دور دوم کارآموزی در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

🔹اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول: فضای ذهنی ما با ایده‌آل‌ها بسیار فاصله دارد؛ نباید از تلاش و کوشش دست کشید و خسته شد؛ برای اصلاح و تحول سیستم‌های کشور باید هزینه داد و این هزینه با پای کار ایستادن پرداخت می شود. هدف ما از تأسیس «آکادمی همراه» این بود تا فرصتی را در اختیار نخبگان علمی و برگزیدگان دانشگاهی قرار دهیم تا همپای رزومه علمی، اقدام به رزومه‌سازی عملی نیز کنند.

🔹حکمتی‌کیا، مدیر آکادمی همراه: در دور اول از میان ۳۵۰۰ ثبت‌نام کننده، نهایتا ۲۵۸ نفر برای مصاحبه انتخاب و از میان آنها ۴۰ نفر پذیرفته شدند؛ در دور دوم نیز از میان ۵۷۰۰ ثبت‌نام کننده، ۴۸۳ نفر به مصاحبه رسیدند و در پایان ۷۰ نفر پذیرفته شدند که امروز در خدمت آن‌ها هستیم.

🔹در پایان این رویداد از کارآموزان برگزیده دور نخست کارآموزی آکادمی همراه با اهدای لوح، تجلیل به‌عمل آمد.
http://mci.ir/-2CO2UI

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.