شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15826
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400 - 15:08 | 478 بازدید | ارسال توسط :

آزادسازی حریم قانونی سواحل قشم کلید خورد

در اجرای دستور رییس جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، آزادسازی حریم قانونی سواحل قشم با تخریب مستحدثات(ساخت و سازهای جدید) مراکز دولتی این جزیره در محدوده حد فاصل پارک زیتون تا پارک آفتاب ۲ صبح روز یکشنبه کلید خورد. به گزارش فرینا، سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد […]

آزادسازی حریم قانونی سواحل قشم کلید خورد

در اجرای دستور رییس جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، آزادسازی حریم قانونی سواحل قشم با تخریب مستحدثات(ساخت و سازهای جدید) مراکز دولتی این جزیره در محدوده حد فاصل پارک زیتون تا پارک آفتاب ۲ صبح روز یکشنبه کلید خورد.

به گزارش فرینا، سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه تخریب این مستحدثات در جمع خبرنگاران این اقدام را از آرزوهای دیرینه ساکنان و گردشگران جزیره قشم برشمرد و گفت: استفاده ایمن و راحت ساکنان و گردشگران جزیره قشم از سواحل زیبای این جزیره به عنوان یک موهبت خدادادی حق طبیعی این عزیزان است و سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان خادم مردم وظیفه دارد که این حق را استیفا نماید.

سید محمد قدسی تصریح کرد: ما با یاری خدا و به عنوان مجری قانون این موانع را در سرتاسر سواحل جزیره قشم شناسایی خواهیم کرد  و اتفاقا امروز در اولین گام از محدوده ای شروع کردیم که منتسب به ارگان های دولتی است.

به گفته قدسی، در آزادسازی حریم قانونی ساحل در محدوده پارک زیتون تا پارک آفتاب ۲ شهر قشم، افزون بر ۱۰ کیلومتر از این ساحل از وجود ساخت و سازهای غیرقانونی شامل پی سنگی، دیوارچینی، سازه های مسقف و نیمه تمام، استخر و مانند اینها پاکسازی و آزاد سازی شد و مردم عزیز قشم و گردشگران گرامی از این به بعد می توانند به راحتی و بدون مانع در این محدوده از ساحل زیبا و دریای نیلگون خلیج همیشه فارس استفاده نمایند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.