شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14203
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 11 مهر 1400 - 18:42 | 502 بازدید | ارسال توسط :

⭕ برای نخستین‌بار ورزشگاه‌های کشور توسط همراه اول به تکنولوژی VAR تجهیز می‌شوند

🔹ظهر امروز تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول به‌عنوان اپراتور پیشرو در ارائه سرویس‌های نوین و فدراسیون فوتبال با هدف توسعه خدمات هوشمند و سرویس‌های دیجیتال امضاء و گام نخست تعهدات با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی برداشته شد. اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول: ▪️ما توجه ویژه‌ای به توسعه سرویس‎‌های دیجیتال داریم و امروز هم […]

⭕ برای نخستین‌بار ورزشگاه‌های کشور توسط همراه اول به تکنولوژی VAR تجهیز می‌شوند

🔹ظهر امروز تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول به‌عنوان اپراتور پیشرو در ارائه سرویس‌های نوین و فدراسیون فوتبال با هدف توسعه خدمات هوشمند و سرویس‌های دیجیتال امضاء و گام نخست تعهدات با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی برداشته شد.

اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول:
▪️ما توجه ویژه‌ای به توسعه سرویس‎‌های دیجیتال داریم و امروز هم با امضای این تفاهم‌نامه، خدمات جدید دیجیتال به حوزه فوتبال کشور راه می‌یابد.
▪️با توجه به اینکه موضوع VAR در کشور تبدیل به یک چالش شده بود، ان‌شاء‌الله با اقدامی که در توسعه این تکنولوژی داشتیم، در بازی تیم ملی با کره جنوبی بتوانیم این سرویس را فعال کنیم.
▪️امیدواریم تا ابتدای سال آینده بتوانیم ۱۲ استادیوم کشور را به سرویس VAR تجهیز کنیم؛ این اقدام نقش قابل توجهی در دقت داوری‌ها خواهد داشت.

عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال:
▪️جای تشکر بسیار از همراه اول دارد که در توسعه بستر سرویس VAR به جامعه فوتبال کمک کردند؛ به‌زودی تیمی از هیأت لایسنس VAR جهت تأیید وارد ایران می‌شود.

http://mci.ir/-QLKL7H

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.